Bohužel, tuto chybu udělal člověk jen jednou a již se z ní nemohl poučit, aby ji neopakoval. Tomu se říká síla lidské odpovědnosti pilotů dopravních letadel, strojvůdců vlaků i řidičů aut. Druhou šanci již nedostávají.
Koho zaujima vysetrovanie leteckych nehod tak odporucam kanal Pettera Hörnfeldta "Mentour pilot" na Youtube.
Souhlasím. Jeden z nejlepších leteckých kanálů na YouTube.
Měli snížit tah i sklon letu Ne zvýšít je to překlep
Názor byl 1× upraven, naposled 10. 3. 2025 11:37
No, to právě ne. Měli skutečně zvýšit tah a stoupat pryč. Klesat pod minima je vždycky špatně.
Tak mají napsat že měli udělat průlet
Z hesla o "zvysovani sklonu nosu" a nepochopeni toho "Pull Up" soudim, ze by bylo dobre clanek pred vydanim konzultovat s nekym, kdo se v letectvi a anglictine aspon trochu vyzna.Po par drobnych korekcich to bude davat smysl a asi se to zverejnit da. Takhle ale fakt ne!
možná by to chtělo nařízení, že každé letiště a stroj převážející více než 10 pasažérů by měl mít instalovaný takový ten přístroj pro navádění za nulové viditelnosti, obrazovka na které vás systém čar navádí jestli letíte moc vlevo nebo vysoko od ideální přistávací trasy ... pak by stačilo jen potvrzení z letiště, že je na něm viditelnost 50 metrů a pilot by jen včas podrovnal ... nevím kolik to může stát, ale cena by se postupně rozpustila v ceně přepravy.
ILS - instrument landing system
10 pasažérů je nic, to lítá v míň civilizovaných oblastech s troškou přeháňky z první lepší louky
Jedna takové lepší louka třeba tady https://www.youtube.com/watch?v=5mfDNqjdquc a to v té lokalitě opravdu patří k tomu lepšímu, leckde je ta dráha i v kopci.Tady je to hezky do kopce https://www.youtube.com/watch?v=gI53lGvfJ90 i když nevím zda by to dala třeba C208, s 10 lidmi...
Měli snížit oboje
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.