Podívejte se, jak NASA ničí letadla plná umělohmotných panáků

Každá automobilka testuje své nové vozy v certifikovaných crash testech, aby se mohly dostat na světové dálnice. Netýká se to však jen automobilů, ale v podstatě všech dopravních prostředků. NASA se v krátkém videu pochlubila svoji vlastní testovací základnou Langley Research Center.

Je to vysněné místo každého geeka, tamní inženýři se totiž s trochou nadsázky celý den baví tím, že z výšky několika metrů shazují na zem malé cessny, tubusy velkých letadel, vrtulníky nebo přistávací moduly kosmických lodí.

Uvnitř jsou testovací panáci prošpikovaní elektronickými senzory, takže počítačový program dokáže přesně odpovědět, které části těla byly při pádu namáhané zdaleka nejvíce a jak letoun postavit takovým způsobem, aby nebyl pád pokud možno fatální.

Diskuze (2) Další článek: Extremismus na internetu

Témata článku: Testy, Bezpečnost, NASA, Letadla, Létání, Helikoptéry, Letadlo, Dálnice, Panák, Pán, Jak, Přistávací modul, Nový vůz, Plná, Počítačový program, Cessna, Elektronický senzor, Geekové, Kosmická loď, Dopravní prostředek, Velké letadlo, Krátké video, Celý den, Tubus

Recenze hry Choo-Choo Charles. Hororovka o pavoučím vlaku, která neumí pořádně postrašit

Charles přinesl neokoukané téma a zajímavý gameplay v otevřeném světě. Na druhou stranu, se ale nedá zbavit pocitu, že hra postrádá hloubku, pocit strachu nebo dokonce samotného Charlese.

Matouš Sychra
HororRecenzePC
Když dojdou konektory. Jak vybrat USB-C hub a dokovací stanici

Konektorů není nikdy nazbyt – a u tenkých moderních notebooků to platí dvojnásob. Pokud vám některé chybí, řešením mohou být huby nebo dokovací stanice s konektorem USB-C.

USB-CPříslušenstvíNotebooky