Podívejte se na noční snímky Pavla Gabzdyla. Zachytil úžasné bouřkové mraky a vzácný stuhový blesk

Pavel Gabzdyl je známý popularizátor astronomie. Již dvě desítky let působí na Hvězdárně a planetáriu v Brně. Napsal řadu populárně-vědeckých článků a knih převážně o Měsíci. Jeho velkou vášní je také fotografická tvorba...

V rámci populárního projektu Neuvěřitelné Brno se věnuje pořizování neobvyklých záběrů města Brna a jeho okolí. Focení bouří, převážně z jeho balkónu, se věnuje už 10 let.

Diskuze (3) Další článek: Twitter zkouší automatické blokování trollů. Chce bojovat proti obtěžování na své sociální síti

Témata článku: Astronomie, Kniha, Fotografování, Brno, Počasí, Hvězdárna, Projekt, Snímek, Planetárium, Blesk, Mrak

Přehledně: Ceny drahých grafik v Česku výrazně padají, hlavní důvody teprve přijdou

** Ceny karet se začínají přibližovat těm stanoveným AMD a Nvidií ** V nižších třídách se už vyplatí grafiky koupit ** U high-endu je ale rozumnější chvíli počkat na novou generaci

Cenový přehled
Srovnávací test chytrých hodinek do 2000 Kč. Dříve vyhozené peníze, dnes už ty nejlepší dávají smysl

Vybrali jsme osm chytrých hodinek s cenou maximálně 2 000 Kč. Díky nim můžete mít všechny notifikace hezky po ruce, případně vědět, jak moc jste se dnes hýbali nebo jak dobře, či špatně jste spali.

SrovnáníHodinky
Hrajeme si v PowerShellu. Nandáme to Linuxákům a jejich dokonalým terminálům

** Nejlepší příkazová řádka? Tu mají přece linuxové a unixové systémy ** PowerShell od Microsoftu ale zvládne možná ještě lepší kousky ** Dnes v něm ovládneme kurzovní lístek ČNB

Pojďme programovat elektronikuProgramování
16 míst na mapách Googlu a Microsoftu, které nesmíte vidět. Nahradily je čtverečky a mlha

** Internet se roky bavil uměle rozčtverečkovanými místy v mapách ** Postupně jich ale ubývá, nebo se jedná o běžné chyby ** Výjimkou je Evropa. Tady čtverečkujeme až až

Jak přečíst platební kartu mobilem a k čemu je to dobré

Pokud vlastníte telefon s technologii NFC, můžete prostřednictvím aplikace pro Android zkusit načíst údaje ze své bezkontaktní karty. Vyzkoušíte si tak třeba, jak moc je náchylná k případnému RFID skimmingu.

NávodyMobilní aplikace