Podívejte se na noční snímky Pavla Gabzdyla. Zachytil úžasné bouřkové mraky a vzácný stuhový blesk

Pavel Gabzdyl je známý popularizátor astronomie. Již dvě desítky let působí na Hvězdárně a planetáriu v Brně. Napsal řadu populárně-vědeckých článků a knih převážně o Měsíci. Jeho velkou vášní je také fotografická tvorba...

V rámci populárního projektu Neuvěřitelné Brno se věnuje pořizování neobvyklých záběrů města Brna a jeho okolí. Focení bouří, převážně z jeho balkónu, se věnuje už 10 let.

Diskuze (3) Další článek: Twitter zkouší automatické blokování trollů. Chce bojovat proti obtěžování na své sociální síti

Témata článku: Astronomie, Kniha, Brno, Počasí, Fotografování, Snímek, Mrak, Blesk, Planetárium, Projekt, Hvězdárna

25 nejlepších hororů všech dob. Víme, kde je najdete on-line

Průlet filmovým děsem od dvacátých let minulého století do současnosti. Nejstrašidelnější horory, které prověřil čas, i tituly, které se snaží tento žánr se všemi jeho odnožemi posouvat dál.

Filmy on-line