Elektromobilita ve skutečnosti nikdy nebyla technologickou náhradou, jejíž cílem měl být globálně levnější provoz. Cílem bylo odjakživa napomoci k čistšímu životnímu prostředí.Je logické, že ten, kdo nemá vlastní zdroj (např. já doma v garáži, nebo na vlastním firemním parkovišti), jej musí jezdit nakupovat ke komerčnímu distributorovi. Benzín, nebo elektřinu, to je úplně jedno.Ceny se mohou měnit v čase, jak poroste masivní rozvoj distribuce. Ono kdyby bylo v Německu 10 čerpacích stanic na benzín, věř, že by litr nestál 1 EURO, ale nejméně 5 EURO. Taktéž kdyby ve městě bylo jen 100 odběratelů elektrické energie, skutečně by dnes neplatili za kilowatu 2 koruny, ale nejméně 200 korun. Distribuce se musí ekonomicky vyplatit, privátní firmy na elektronabíječky musí vyrůst a zmasivnět, jinak budou drahé.Cena za distribuci paliva je nízká proto, protože se 100 let budovaly distribuční kanály.Ale to je zase mimo výseč chápání inkvizitorů elektromobility. Ti byli, jsou a vždycky budou blbí jen po vlastní peněženku. Dál ani krok.