Automobilka Porsche si nyní do výroby osobních automobilů přisvojuje další technologii, kterou doposud využívala pouze při motorsportu. Stalo se jím skořepinové sedadlo, které lze vyrobit přesně podle potřeb zákazníka díky technologii 3D tiskáren. Porsche

Automobilka Porsche si nyní do výroby osobních automobilů přisvojuje další technologii, kterou doposud využívala pouze při motorsportu. Stalo se jím skořepinové sedadlo, které lze vyrobit přesně podle potřeb zákazníka díky technologii 3D tiskáren. | Porsche

„Sedadlo je styčným bodem mezi řidičem a vozidlem a je velmi důležité pro přesné ovládání. Proto jsou na míru šitá sedadla v závodních vozech již běžnou praxí. Díky technologii 3D tisku tak přinášíme našim zákazníkům možnost, vyzkoušet si další technologii přímo z motorsportu“, říká Michael Steiner z vývoje. Porsche

„Sedadlo je styčným bodem mezi řidičem a vozidlem a je velmi důležité pro přesné ovládání. Proto jsou na míru šitá sedadla v závodních vozech již běžnou praxí. Díky technologii 3D tisku tak přinášíme našim zákazníkům možnost, vyzkoušet si další technologii přímo z motorsportu“, říká Michael Steiner z vývoje. | Porsche

Personalizovaná sedadla si budou moct zákazníci vybrat ve třech úrovních pevnosti - hard, medium a soft. Složena budou ze sendvičové konstrukce a základní podpora samotné skořepiny bude vyrobena z extrudovaného polypropylenu, který se používá například při výrobě závodních RC letadel. Porsche

Personalizovaná sedadla si budou moct zákazníci vybrat ve třech úrovních pevnosti - hard, medium a soft. Složena budou ze sendvičové konstrukce a základní podpora samotné skořepiny bude vyrobena z extrudovaného polypropylenu, který se používá například při výrobě závodních RC letadel. | Porsche

Skořepinové sedadlo na míru pro řidiče bude součástí programu Porsche Tequipment a v nabídce modelů 718 a 911 se objeví již tento květen. To ovšem není ještě finální krok. Tehdy se vyrobí teprve 40 prototypů sedadel, která budou zákazníci zkoušet na závodních tratích. Jejich zpětná vazba se poté promítne do finálního vývoje a hotový produkt zamíří do nabídky Porsche až v příštím roce. Porsche

Skořepinové sedadlo na míru pro řidiče bude součástí programu Porsche Tequipment a v nabídce modelů 718 a 911 se objeví již tento květen. To ovšem není ještě finální krok. Tehdy se vyrobí teprve 40 prototypů sedadel, která budou zákazníci zkoušet na závodních tratích. Jejich zpětná vazba se poté promítne do finálního vývoje a hotový produkt zamíří do nabídky Porsche až v příštím roce. | Porsche

Zdroj: Porsche

Zdroj: Porsche

Zdroj: Porsche

Zdroj: Porsche

Stejně jako dříve jsou modely GTS odlišeny zatmavenými světly, černými doplňky na karoserii nebo černě lakovanými disky o velikosti 20 palců. Interiér se vyznačuje čalouněním černou Alcantarou...

Stejně jako dříve jsou modely GTS odlišeny zatmavenými světly, černými doplňky na karoserii nebo černě lakovanými disky o velikosti 20 palců. Interiér se vyznačuje čalouněním černou Alcantarou...

Teď ovšem přichází zásadní otázka, na kolik si Porsche staromilský  čtyřlitrový plochý šestiválec  s atmosférickým plněním vlastně cení. Jistou nápovědou musí být...

Teď ovšem přichází zásadní otázka, na kolik si Porsche staromilský čtyřlitrový plochý šestiválec s atmosférickým plněním vlastně cení. Jistou nápovědou musí být...

Ve srovnání s nižší specifikací Caymanu S a Boxsteru S, nadále se slabšími turbo čtyřválci uprostřed (257 kW/350 k), tak mluvíme o příplatku 364.000 Kč, respektive 358.000 Kč v případě Boxteru S.

Ve srovnání s nižší specifikací Caymanu S a Boxsteru S, nadále se slabšími turbo čtyřválci uprostřed (257 kW/350 k), tak mluvíme o příplatku 364.000 Kč, respektive 358.000 Kč v případě Boxteru S.

Ostatně by rovněž bylo na škodu, kdyby nový motor z nejostřejšího Caymanu GT4 a Spyderu nevyužilo (i když v podladěné formě) i na dalších místech.

Ostatně by rovněž bylo na škodu, kdyby nový motor z nejostřejšího Caymanu GT4 a Spyderu nevyužilo (i když v podladěné formě) i na dalších místech.

Specifikace GTS pak standardně přihazuje i zvučnější sportovní výfukový systém, aktivní sportovní odpružení PASM se sníženou výškou o 20 mm, mechanický samosvorný diferenciál...

Specifikace GTS pak standardně přihazuje i zvučnější sportovní výfukový systém, aktivní sportovní odpružení PASM se sníženou výškou o 20 mm, mechanický samosvorný diferenciál...

...– vpředu s kotouči o průměru 350 mm a vzadu o 330 mm. Příplatkově je nicméně klasicky k dostání i karbon-keramická sada za 199.420 Kč.

...– vpředu s kotouči o průměru 350 mm a vzadu o 330 mm. Příplatkově je nicméně klasicky k dostání i karbon-keramická sada za 199.420 Kč.

Zdroj: Porsche

Zdroj: Porsche

...systém vektorování točivého momentu a balíček Sport Chrono s aktualizovanou telemetrií pro jízdu na okruhu Porsche Track Precision App.

...systém vektorování točivého momentu a balíček Sport Chrono s aktualizovanou telemetrií pro jízdu na okruhu Porsche Track Precision App.

Uzavřený  Cayman GTS 4.0  vyjde levněji, začíná totiž na částce  2.184.000 Kč , kdežto za otevřený  Boxster GTS 4.0  dáte minimálně  2.238.000 Kč .

Uzavřený Cayman GTS 4.0 vyjde levněji, začíná totiž na částce 2.184.000 Kč, kdežto za otevřený Boxster GTS 4.0 dáte minimálně 2.238.000 Kč.

...že motor o výkonu  294 kW (400 koní)  a točivém momentu  420 N.m  nabízí značka výhradně  pro nejvyšší výbavu GTS  standardních modelů.  

...že motor o výkonu 294 kW (400 koní) a točivém momentu 420 N.m nabízí značka výhradně pro nejvyšší výbavu GTS standardních modelů.  

Zdroj: Porsche

Zdroj: Porsche

Porsche

Porsche

Porsche

Porsche

„Sedadlo je styčným bodem mezi řidičem a vozidlem a je velmi důležité pro přesné ovládání. Proto jsou na míru šitá sedadla v závodních vozech již běžnou praxí. Díky technologii 3D tisku tak přinášíme našim zákazníkům možnost, vyzkoušet si další technologii přímo z motorsportu“, říká Michael Steiner z vývoje. Porsche
Personalizovaná sedadla si budou moct zákazníci vybrat ve třech úrovních pevnosti - hard, medium a soft. Složena budou ze sendvičové konstrukce a základní podpora samotné skořepiny bude vyrobena z extrudovaného polypropylenu, který se používá například při výrobě závodních RC letadel. Porsche
Skořepinové sedadlo na míru pro řidiče bude součástí programu Porsche Tequipment a v nabídce modelů 718 a 911 se objeví již tento květen. To ovšem není ještě finální krok. Tehdy se vyrobí teprve 40 prototypů sedadel, která budou zákazníci zkoušet na závodních tratích. Jejich zpětná vazba se poté promítne do finálního vývoje a hotový produkt zamíří do nabídky Porsche až v příštím roce. Porsche
Zdroj: Porsche
19
Fotogalerie

Porsche pro svá auta chystá nová supersedadla. Bude je tisknout na 3D tiskárně

  • Porsche pro svá auta chystá nová supersedadla
  • První kousky se v nabídce objeví již v květnu
  • Tou dobou ale ještě nebude vyhráno, testovat totiž budou i zákazníci

Automobilka Porsche si nyní do výroby osobních automobilů přisvojuje další technologii, kterou doposud využívala pouze v motorsportu. Stalo se jím skořepinové sedadlo, které lze vyrobit přesně podle potřeb zákazníka díky technologii 3D tiskáren.

„Sedadlo je styčným bodem mezi řidičem a vozidlem a je velmi důležité pro přesné ovládání. Proto jsou na míru šitá sedadla v závodních vozech již běžnou praxí. Díky technologii 3D tisku tak přinášíme našim zákazníkům možnost vyzkoušet si další technologii přímo z motorsportu“, říká Michael Steiner z vývoje.

Personalizovaná sedadla si budou moct zákazníci vybrat ve třech úrovních pevnosti - hard, medium a soft. Složena budou ze sendvičové konstrukce a základní podpora samotné skořepiny bude vyrobena z extrudovaného polypropylenu, který se používá například při výrobě závodních RC letadel.

Skořepinové sedadlo na míru pro řidiče bude součástí programu Porsche Tequipment a v nabídce modelů 718 a 911 se objeví již v květnu. To ovšem ještě není finální krok. Vyrobí se 40 prototypů sedadel, která budou zákazníci zkoušet na závodních tratích. Jejich zpětná vazba se promítne do finálního vývoje a hotový produkt zamíří do nabídky Porsche až v příštím roce.

Určitě si přečtěte

Články odjinud