Historie | NASA

Před 61 lety byla založena NASA. Dokázala doletět na Měsíc, ale zdaleka nejen to

29. července 1958 se začal odvíjet příběh NASA. Zákon, kterým byl Národní úřad pro letectví a kosmonautiku založen, podepsal tehdejší americký prezident. Dwight D. Eisenhower. Pojďme si společně připomenout největší úspěchy, kterých jmenovaná kosmická agentura za dobu své dosavadní existence dosáhla.

Diskuze (1) Další článek: Pojďme programovat elektroniku: Postavíme bezpečnostní systém za 30 Kč

Témata článku: Vesmír, Historie, NASA, Dosavadní úspěch, Existence, Kosmická agentura, Americký prezident, Dosavadní existence, Největší úspěch, Dwight, Letectví, Úspěch

Je lepší hrát na PC, či na konzolích? Nebo jsou i jiné možnosti?

** Jaké jsou výhody a nevýhody hraní na počítači? ** Co mají společného a v čem se liší Xbox One, PS4 a Switch? ** Na čem hrát, když nemáte výkonné PC ani konzoli?

Epic chce rozbít monopol Play Storu a App Storu. Nastražil trik s hrou Fortnite a žaluje Google i Apple