http://neviditelnypes.lidovky.cz/ve-vzduchu-cechoviny-37-0... ... Kolega od Lufthansy mně vyprávěl, jak vyváděl nového kapitána Air India na Airbus 310, seděl na jump seatu uprostřed kabiny a sledoval kapitána. Byla to nějaká vnitrozemská linka po Indii. Ten, aby ukázal, jakej je frajer, si dal v hladině 300 nohu přes nohu a opřel si je o sloupek řízení, čímž nechtěně potlačil. Než stačil instruktor zasáhnout, začaly se dít věci. Trim viděl, že se něco děje a začal mašinu zvedat, aby letěla v horizontu, jak si přál autopilot; když to už nestíhal, autopilot se naštval a vypnul se. Instruktor zařval na kapitána, ať si dá ty haxny do háje, chvíli to trvalo, než se mu podařilo vyštrikovat nohy z řízení a mašina začala mířit k nebi. Vystoupala až do 40 000 stop, kde došlo k pádu, celou dobu tam řval stall warning, mašina začala po ztrátě vztlaku padat a zastavila se až v deseti tisíci stopách! Neuvěřitelné bylo, že si nikdo z cestujících nestěžoval, ani letušky, nikdo, akorát instruktor žádal po přistání urychleně přehrát zapisovač a všichni se divili, co se to stalo, ale žádný problém v tom neviděli, pouze instruktor požádal o přeložení zpět do Německa. Byl holt měkkej!