Lord Owl
20. 1. 2025 • 11:17

To je okurková sezóna, číst si o legislativních problémech v Juesej.
Raději piště články o problémech domácích, tj. evropských automobilek.

Pindulin
18. 1. 2025 • 21:02

Je to tak. Totalni zbytecnost. Mame v cechach kliku, ze snad staci jen email, ale od predchozich aut jsem vesele dostaval svolavacky do schranky. To bylo veselo. Ze me muze omylem vystrelit airbag ridice jsem u dvou bmw vesele ignoroval, protoze jako ridic bmw jsem zil neustale na hraně. Ale kdyz mi napsali z audi, ze mi muze pri pouziti pridavneho topeni shořet auto, tak jsem byl dost nervozni. Ve skodovce jsem si zase zvykl, ze nepsali vubec, ale kdyz se člověk objednal na servis, tak mu misto oleje a filtru měnili snad půlku auta. Jojo to byla doba fosilniho praveku 😄😜😂

Jozef Lenin
18. 1. 2025 • 19:58

Nic ve zlym, Filipe, ale automobilka se chce chranit v pripade soudniho sporu. Je aktualizace sw garantovana i kdyz bude vuz mimo civilizaci (spousta mist v US)? Neni. Kdyz auto bez aktualizace zabije jeho majitele tak automobilka v pripade soudniho sporu prokaze ze majiteli dorucila dopis s vyzvou dostavit se do servisu, majitel tak neudelal a tudiz nenese odpovednost. V pripade soudniho sporu se klidne muze automobilka dostat k odskodneni majitele ve vysi treba $50M za pripad, tudiz nejake drobne za postovne jsou opravdu irelevantni. A jeste jedna vec, vsechny US staty maji zakony pro “being served” a ve spouste pripadu je mozne vyuzit klidne i email pokud uzivatel s tim explicitne souhlasi. Pravnici tesla se ale rozhodli ze to je patrne nedostacujici vzhledem k ruznym lokalnim omezenim a tak vyuzivaji certified mail. Doporucuji se podivat proc nektere veci funguji jak funguji pred napsanim nesmyslneho clanku…

Názor byl 1× upraven, naposled 18. 1. 2025 20:01

Určitě si přečtěte

Články odjinud