Přistáli jsme na Měsíci. Dnes je to přesně 48 let. Připomeňte si misi Apolla 11

• NASA uvolnila úchvatné fotografie z mise Apolla 11
  • Zavzpomínejte na Neila Armstronga a jeho kolegy
  • Připomeňte si první krok člověka na Měsíci a další nezapomenutelné okamžiky
Přistáli jsme na Měsíci. Dnes je to přesně 48 let. Připomeňte si misi Apolla 11

NASA zveřejnila původní snímky pořízené během mise Apolla 11. Tedy té, která poprvé dostala člověka na Měsíc. Prohlédněte si je a připomeňte si toto velkolepé dobrodružství, které se stalo jednou z nejvýznamnějších historických událostí.

Diskuze (57) Další článek: Kdo letí do USA, musí se připravit na přísnou prohlídku elektroniky. Kontroly přitvrdily

Témata článku: Vesmír, NASA, Historie, Astronomie, Raketa, Měsíc, Apollo, Mise, Neil Armstrong, Okamžik, První krok, Let, Fotografie, Kolega, Nezapomenutelný okamžik, Příběh, Apo, Apollo 11, Úchvatná fotografie, Krok

Robotický tank TRX veze 50 sebevražedných dronů Switchblade. Tohle je zbraň nové doby

** . Společnost General Dynamics Land Systems předvedla maketu svého nového robotického vozidla TRX ** To představuje unikátní mobilní systém pro 50 sebevražedných dronů Switchblade ** Vozidlo TRX je v této verzi rovněž vybaveno kvadrikoptérou

VojenstvíDronyRoboti
Nejnovější expedice v No Man

Nejnovější expedice v No Man's Sky vás uvězní na písečné planetě

No Man's Sky přidává další obsah a další poutavé dobrodružství.

No Man's SkyVideo