Proč je homeopatie tak oblíbená, i když je to v jádru nesmysl

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 92

Názory k článku

avatar
15. 04. 2018 09:50

Na té diskuzi je smutná oddanost a podpora farmaceutického průmyslu a absence zdravého rozumu. Naštěstí homeopatie funguje bez ohledu na to jestli si to farmakologický průmysl přeje nebo ne. Nebo je tu snad nějaký bezmozek který si myslí, že by si to někdo kupoval, kdyby to nefungovalo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
05. 03. 2018 13:40

Pane Černý, zkuste psát články o homeopatii až poté, co se tím budete zabývat o dost více než jen trochu. Takto akorát aktivujete odpůrce, kteří si rádi kopnou do něčeho alternativního či dokonce nevědeckého.
Já osobně jsem velmi rád, že to zatím nikdo nezakazuje, protože mi to moc pomohlo (a to především ve správné diagnostice) a pomohlo to i těm, komu jsem to doporučil.
Myslím, že lidé by měli mít možnost výběru, pokud o to stojí a vy svou aktivitou akorát zvedáte vlnu odporu, která by mohla vyústit v zákazy.
To, že jsou mezi alternativci v medicíně i šarlatání ještě neznamená, že tam nejsou i solidní lékaři, kteří mají skvělé výsledky tam, kde si současná medicína už neví rady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
05. 03. 2018 11:03

Tenhle článek jako spoustu od pana Černého má jednoudše řečeno špatné závěry ze správných základů (jakožto většina jeho článků, a každý další mně o tom stále více utvrzuje). To že něčemu ještě uplně nerozumíme, neznamená že to nefunguje.
Je velké množství studií které potvrzují že skutečně velmi malé množství různých substancí mají účinek na různé systémy člověka. Navíc homeopatika jako normální léky "neléčí", ale předávají tělu informaci o tom jak by se mělo léčit samo.
Ale chápu že pro člověka jako je pan Černý (korportání d*vka) jsou závery ihned jasné. Ostatním doporučuji udělat si nezávislý průzkum a zjistíte, že homeopatie zase takový nesmysl není. Navíc miliony lidí potvrzují, že homeopatie funguje a jednoduše svést efekt na placebo je sice snadné, ale rozhodně daleko od správného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 03. 2018 10:37

Protože, pane Černý, lidé rádi označují za nesmysl něco, čemu nerozumějí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  04. 03. 2018 07:24

Proč každý útok na Homeopatii stojí a padá na argumentu, že neumí vyléčit rakovinu.Ono ji snad něco vyléčit umí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 03. 2018 00:10

Homeopatie je podvod povolený státem, stejně jako alkohol je droga povolená státem. Vyjde to úplně stejně. Důležité je, že hloupost lidí se dá krásně zdanit a peníze jsou přece vždy až na prvním místě. O zdraví v obou případech vůbec nejde, i když by jít mělo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2018 21:06

homeopatiu by mali zakonom zakazat! tak ako rozne sirupy a kvapky proti kaslu (theraflu a podobne) Je to cisty oyeb na ludi, nefunguje to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 03. 2018 20:30

Nikdo to nemusi pouzivat. Urcite bych ale lidi kteri tomu veri nenazyval idioty atd. Zajimalo by me kde mate tu jistotu ze to nefunguje. Kdyz jde do tuheho tak clovek sezere i ho*no pokud ma alespon minmalni nadeji na to ze to pomuze. Takze prestante delate machry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2018 13:34

zase ďaľšia antikampaň, je to príjemné čítať, ako sa toho "všetci" boja, hlavne tieto veci, to nemyslím iba homeopatiu, ale čokoľvek iné, čo dokáže ľuďom pomôcť bez tej zasranej chémie robí samozrejme problém farmaceutickému priemyslu, veď si pozrite ako fungujú zdravotné poisťovne, lekárne a v konečnom dôsledku aj lekári. Na SK v podstate nemôže rozhodnúť lekár v liebčbe inak, ako mu určí poisťovňa (nejaký úradník), teda, pokiaľ by predpísal inú liečbu, tak ju poisťovňa nepreplatí a musel by ju lekár platiť zo svojho.... takže môže.... ale v podstate to nikto z lekárov nespraví.... tak načo toľko študujú... dajme tam rovno tých úradníkov a tí nám dajú to čo majú.... teda to, na čom poisťovňa zarobí... t.j. to najlacnejšie čo sa dá na to predpísať.... takže sorry... s týmto nechcem mať nič spoločné a radšej si nájdem omnoho lacnejší a efektívnejší spôsob liečenia a je to na každom z nás, či im na ten ich marketing skočí alebo nie... je jedno, či robia hon na čarodejnice alebo to, že máte už 2/3 reklám v TV na lieky.... grc... grc... grc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
03. 03. 2018 00:30

Otázku z titulku si kladu taky, akorát ohledně Živě.cz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 03. 2018 21:22

U nás v hospodě byl hostinský, který léčil nás, alkoholiky, homeopatickým pivem. Ředil ho tak vodou, že jsme se ani nevožrali. Dodnes nevíme, jestli se máme vztekat nad tou zlodějinou, nebo mu blahořečit za to, jsme ráno šli do práce s jasnou hlavou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 03. 2018 20:15

Jak rikal uz Paracelsus: "Aby lek fungoval, musí byt horky a drahy".A co se lekaru a jinych profesi tyce: pokud prijdu poprvé kamkoliv a budu mit na vyber ze dvou lidi, na ktere se mohu obratit, koho si vyberu? Toho upraveného, milého, empatického; nebo umasteneho, nepříjemného a namachrovaneho?MP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 03. 2018 18:21

V Evropě se homeopatie používá od začátku 19. století stále a nikdo se ji tolik nepokouší potlačovat, když s ní mají lidé běžně zkušenosti. To jen v postkomunistických zemích je snaha, aby se levné metody léčby neuplatňovaly.Bohužel alternativních metod se oficiální medicína zatím bojí zbytečně. Většina ve skutečnosti nechce být zdravá a dělá proto úplně všechno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 03. 2018 18:20

odpoved je jednoducha, lebo terajsie vzdelanie stoji za velke ho****

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2018 17:52

Já mám s homeopatií vlastní zkušenost. Možná odpovídá tomu, co je ve videu, nevím, neviděl jsem ho, možná později, ale...
Na začátku devadesátých let jsem byl v jedné nemocnici na tzv. civilce, tj. náhrada za povinnou vojnu. Přímo na oddělení jako sanitář. Tam jsem se nakazil těžkou mononukleózou, kterou ovšem tamní 'odborníci' nepoznali a léčili mě na angínu, byť komplikovanou s třítýdenní hospitalizací, kdy mi mimo tenkrát tzv. vzácná antibiotika byly podávány kortikoidy, konkrétně prednison. A protože jsem neměl angínu, ale mononukleózu (kterou poznala až následně moje obvoďačka z výpisu odběrů (titr na EBV 512:1!). Ta sama poškozuje játra + neadekvátní léky a vzešlo z toho chronické poškození jater. Nejdříve jsem byl rok na nemocenské, poté jsem dostal invalidní důchod s tím, že mi bylo neustále opakováno, že se mám smířit s tím, že už to lepší nebude a že do práce už rozhodně nikdy nepůjdu. Stačilo mi ujít 50 metrů a měl jsem toho plné zuby. Neskutečná únava, nelepšící se jaterní testy, opakovaná biopsie jater, prognóza špatná. A do toho se v té samé nemocnici obejvila doktorka, která se začala zabývat celostní medicínou a homeopatií. Sama si mě pozvala, jestli to nechci vyzkoušet, že s tím má dobré zkušenosti. Než mi něco napsala, strávil jsem u ní více, než 6 hodin. Poté mi napsala tři tubičky různých homeopatik, jejichž názvy si pochopitelně nepamatuji. A ano, nevěřil jsem, ve všech tubičkách stejné malé sladké bílé kuličky, ale byl jsem ve stavu, kdy jsem byl ochoten zkusit všechno (už předtím jsem byl u dvou léčitelů, v té době velmi populárních, ale když máte pocit, že každý den může být váš poslední, vyzkoušíte i nemožné). Na kontrole a pro další kuličky jsem byl ještě 2x a ejhle, po cca 3 měsících spadly jaterní testy na polovinu (kromě bilirubinu) a během dalších dvou měsícu se vrátily do normálu (opět kromě bilirubinu, ten mám zvýšený dodnes). Neříkám, že jsem zdravý, ale testy mám více než dvacet let OK a hlavně jsem po 3 letech mohl jít do práce a jsem v ní dodnes.
OK, možná to byla náhoda, játra mají úžasnou regenerační schopnost, ale vzhledem k tomu průběhu osobně věřím, že tam minimálně nějaký vliv homeopatik byl. A klidně si myslete, že jsem hlupák. Není nad vlastní zkušenost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 03. 2018 17:50

Já jsem k podobným radikálním názorům hodně opatrný. Byla doba, kdy existovala všeobecně uznávaná pravda, že Slunce se otáčí okolo Země a jiný názor byl striktně trestán.
Mám pocit, že někteří by stále i v současné době upalovali za jiné názory než je (nyní) všeobecně přijímaná pravda.
Mě je už podezřelé to, jak proto tomu farmaceutický byznys bojuje. Už to mi napovídá, že na homeopatii něco bude, protože kdyby to opravdu nefungovalo, tak to prostě nechají být. Že nás chtějí chránit před podovody? Ha ha, to je hodně naivní představa. Farmacie je byznys jako každý jiný, akcionáři chtějí svoje dividendy, proto se to tak řeší. Kolik je reklam na homeopatii? Vím o jedné. Reklam na léky jsou plné televize a časopisy.
Víte co je na dnešní době hezké? Že se mohu svobodně rozhodnout, zda něco budu používat nebo ne. Je na mojí odpovědnosti, zda to dělám dobře nebo ne. A vadí mi každý, kdo mi chce nařizovat co mám dělat.
Dám jeden příklad: Dělali jste někdy studnu? To se dost často dělá tak, že přijde "proutkař" a s pomocí klacku, pružiny nebo jen tak označí místa na pozemku, kde je voda. A ta voda tam pak opravdu je. Akorát k tomu chybí to vědecké vysvětlení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 03. 2018 17:08

odpoved je jednoducha. 90% ludi su idioti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 03. 2018 16:45

Není nad čím bádat, poměrně velká část lidí je hloupých a slaboduchých a tací uvěří všemu - i tomu, že homeopatika léčí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 03. 2018 16:35

Lidi mají tendenci věřit "alternativním" teoriím, protože oficiální jsou moc nudné a komfomní. To je důvod toho proč tak krásně přežívají homeopatika, čínská medicína a konspirace.Vtipné je, že na západě využíváme čínskou medicínu a v Číně používají tu západní :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 03. 2018 16:23

Nevím, ale nikdy jsem ji nevěřil, ani nepoužíval. V podstatě se jedná o placebo, tedy léčbu vírou, a tu si já umím zaopatřit jinak, nemusím polykat neškodné tabletky / kapičky, abych se cítil lépe a ještě za to podvodníkům cálovat $. Když je nejhůř, svařím si 2 litry vína a jdu hajat. Záležitost výjimečná, protože dodržuji spánek, minimum stresu, cpu se čerstvým ovocem a zeleninou, nepiji šťávy z koncentrátů, vše jen 100%, když to jde pouze BIO. Na druhou stranu se nebojím živočišných tuků, jako čerstvé (české máslo, poláky ani "mimo" EU nepodporuji), domácí škvařené sádlo se škvarky i bez (bez nich déle vydrží), mám rád vepřové, ryby (pstruh, losos ... ), roštěnku (výborné španěláky, plátky na hořčici, italský guláš atd.), pečenou svíčkovou (čím více "divočiny" tím lepší chuť), mohu sladké, dorty, zmrzliny (jen kvalitní i domácí, žádné nízkotučné mléko, zmrzlina = smetana), hodně ořechů vč. pistácií a moc dalšího. Nemoci jako chřipku či angínu jsem měl už moc dávno, jak říkám, někdy kolem roku 2000, a když už, nikde je neroznáším, vyléčím je doma! Očkování se také nebojím a v rodině jsme všichni, děti které prý poškodilo očkování (nebo zemřeli), asi moc odolnou DNA neměli a stejně by se kloudného věku nedožili, případně by to nebyl kvalitní život. Jako v přírodě, mládě musí být životaschopné samo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 03. 2018 16:11

Mundus vult decipi, ergo decipiatur.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor