Proč jsme nenašli mimozemšťany? Možná za to může vesmírná gorila

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

20. 04. 2018 20:24

Vůbec s Vámi nesouhlasím.
Líbí se Vám DDRatm, který cituje Grygara.Nezlobte se na mě, ale dokonale odsuzujete radiové signály, teleskopy při hledání mimozemských civilizací.Lidé z pralesa nemají šanci chytit cizí radiové signály, my ale ano.
Takže to Grygarovo přirovnání zcela neodpovídá.

20. 04. 2018 19:51

Tuto planetu ovládaj paraziti a nás taky. Nejpočetnějším typem života je tu hmyz. My hledáme civilizace v hlubokém vesmíru a pořád nevíme co se nám děje 10 cm pod podbřiškem.

20. 04. 2018 16:05

Už sou dávno tady podívejte se na Zemana co za emzaka se schovává pod maskou?

20. 04. 2018 14:18

Tak to mi nepřijde jako nějaké zásadní zjištění. Ovšem je logické, že hledáme planety s vodou, protože zaručeně víme, že kde je voda může být život. Proto hledáme rádiové signály, protože zaručeně víme o že to nějaká civilizace používá. Zkrátka, hledáme projevy, o kterých zaručeně víme, že už nějakou civilizaci provázely.A pokud se rozhodneme hledat něco jiného, tak zůstává otázkou co.

20. 04. 2018 14:14

Vesmír je plný života. Tyto entity žijí v prostorech, kde není nahoře ani dole a tedy ani čas. Takovým způsobem jenom "jsou". (Jsou ve stavu o který někteří z nás opět usilují.) A jsou tedy "přítomni" v celém Vesmíru. Když pocítí formu života, jakou jsme my, pro kterou existují zdánlivé hranice, má události uspořádány a může se tedy mezi nimi pohybovat, chtějí se k nám přidat. A pociťovat to, co oni nemohou. A tak má mnoho z nás zkušenosti s těmito entitami, které se k nám "přivtělí". Většina "hostitelů" si toho nevšimne, extrémní případy intenzivního vlivu na pozemšťana popisují psychiatrické diagnózy jako např. schizofrenie. To neznamená, že nám "chtějí" tyto entity ubližovat. Jsou jen "nevědomé", velmi jednoduché. A můžeme je požádat, aby odešly.

20. 04. 2018 13:42

ako mozme prehliadat nieco co nevieme ako vyzera? hladame s tymi obmedzenymi prostriedkami(financnymi aj technickymi) to podla coho by slo poznat nas.

20. 04. 2018 13:15

Hezky to popsal tuším doktor Grygar. Nějaký dosud neobjevený kmen v jihoamerickém pralese je naší civilizací prakticky neustále kontaktovaný tak, že jejich těly procházejí elektromagnetické vlny z našeho vysílání, ale oni o tom prostě nevědí.
Proto bych nezaměňoval slepotu z nepozornosti, která je spíše tunelovým viděním, protože se subjekt musí soustředit na svůj úkol, se slepotou z nevědomosti, kdy je subjekt otevřený všem možnostem sledování, ale vzhledem ke své omezenosti, neví co má vlastně hledat.

20. 04. 2018 13:08

Civilizace mohou být méně vyspělé než naše (možná kolonizace, dobytí), ale také mnohem vyspělejší, až tak, že je vůbec nejsme schopni rozlišit. Navíc takové se jistě budou aktivně bránit, aby o nich něco zjišťovali, jakési mladé opičky, my. Stejně tak, život může být založen na různých základech, takže hledat pouze naši biologickou formu, je také hloupost. Na to musí být tým vědců, aby přišli na základní úvahy, které si každý školák ZŠ, sepíše na papírek do pár minut?
_
Poznámka: Nehledě na to, že mít technologii jak se s jinou civilizací setkat nestačí, také musíme značně pokročit v medicíně, abychom byli schopni hledat vakcíny (ochranu) a léčbu pro různé, nové, nám neznámé choroby, viry, bakterie. Emzáci nebudou kompatibilní s námi a my s nimi.