Procházka Sluneční soustavou. NASA vydala nádherné postery

• NASA má na webu krásné postery
  • Prezentuje jimi tělesa a skupiny těles Sluneční soustavy
  • Postery si můžete stáhnout a vytisknout

NASA má na svém webu velmi povedené postery těles Sluneční soustavy. Na stránkách úřadu si je můžete stáhnout a vytisknout. Jsou k dispozici v několika verzích pro každé vesmírné těleso a také v různých formátech.

Diskuze (4) Další článek: Corel i s Parallels mění majitele. Koupila je investiční skupina KKR za více než miliardu dolarů

Témata článku: Vesmír, NASA, Astronomie, Web, Sluneční soustava, Těleso, Stránka úřadu, Vesmírné těleso, Procházka, Formát, Skupina

Nedají si pokoj. Laciné kopie Samsungů Galaxy S22 znovu předběhly originál. Jejich nákupem se zaručeně spálíte

** Ještě před premiérou můžete v ruce držet S22 Ultra... **...jenže to není Galaxy a Samsung ani náhodou ** Jak nenaletět na bombastické specifikace telefonů „za hubičku“?

AliExpressČínaKopie