Prodělaný covid je velmi silná ochrana. První data po věkových skupinách. A také čerstvá studie, která to potvrzuje

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 231

Názory k článku

16. 12. 2021 10:53

porovnáváte si tady všichni přirození, ale zapomínáte, že tohle všechno se děje, protože to abnormálně zatěžuje zdravotní systém a pracovníky v něm. Každý očkování a každá prodělaná nákaza bez hospitalizace mu odlehčuje a to je to jediné o co tady jde. Já mám tušení, že nová vláda by tomu mohla dát STOP znovuzavedením poplatku u lékaře a hospitalizaci. Ulehčí se zravotnictví a nebude deficit. Je to kapitalistické řešení, na které jsme za 8 let rozdávání zapomněli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 12. 2021 17:36

jinymi slovy, prodelani covidu chrani vyrazne lepe, nez ockovani. Ja dostal covid 4 mesice po druhe davce, takze doufam ze mam minimlane na rok pokoj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 12. 2021 10:37

To je zase diskuse. Naštěstí vy, co jste v obraze, všechny ty místní dementy docela válcujete. Stačilo by, aby statistici chodili jen na diskuse zive.cz. To je esence demence a extrémismu! Některým z vás by slušela SSácká uniforma. Děti v tělech dospělých by neměly mít ani OP a docházet pravidelně na kontrolu do Bohnic (pokud ovšem už od tama neoperujete).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 12. 2021 09:00

Opravdu bych rád poděkoval panu Lutonskému. U jeho minulého článku jsem se ptal proč nezahrne také data o reinfekcích, že předběžně to vychází na 10x- 20x vyšší ochranu po prodělání oproti ochraně očkováním, ochrana proděláním navíc v čase neklesá. Na to mi napsal že zatím nemá data a že jak je bude mít, tak článek napíše. A opravdu jste ho napsal. Děkuji. Jen bych se zeptal nejsou náhodou v kolonce prodělali i lidé, kteří mají jen 2 měsíce po prodělaném covidu? Ty se totiž do reinfekcí nepočítají - pokud onemocní. Zkreslení by stejně nebylo velké.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 12. 2021 08:37

Velký problém očkování je, že spousta lidí je ve statistikách vedena jako očkovaní, ale po dohodě s lékařem jim vakcína nebyla aplikována. Tahle skupina dnes značně zkresluje statistiky. Vzácně i zdravotnický personál vakcínu nahradil placebem bez vědomí pacienta.
Pro omezení podobných podvodů a zajištění skutečné ochrany by bylo vhodné bezinfekčnost podmínit testem na protilátky, ale i tady bude problém zajistit, že se vzorkem nikdo nebude manipulovat a podvádět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 12. 2021 21:17

Zase zajímavá analýza našeho serveru přinášejícího novinky ze sveta IT. 😂
Ještě analýzu jak virus souvisí s IT. 😉
Vim, jsme v sekci VTM. Což je veda, technika,..... a virus. Ostatně kdo nepíše o covidu jako by nebyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 12. 2021 10:59

Chtěl bych poděkoval panu Lutonskému za tento článek. Jsou to prostě jen čísla a fakta, která jsou zcela zřejmá.
Ta situace s očkování nabírá až absurdních rozměrů, kdy se nutí do očkování i lidé, kteří to nepotřebují. A novináři, kteří by měli hlídat politiky a pátrat po pravdě, tuto zjevnou diskriminaci zcela opomíjejí (až na výjimky).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 12. 2021 10:35

Silná ochrana? Copak vy nevíte, že v Česku se covid řídí nikoliv biologickými zákony, alébrž kalendářem a tedy po prodělaném covidu je uzdravený chráněn pouze přesně 180 dní a následně už nutně potřebuje posilovací dávku očkování, jinak se stává nezodpovědným neočkovaným zavrženíhodným a samozřejmě hloupým antivaxerem, který přeplňuje nemocnice a je třeba si před ním a opovržením odplivnout?
Copak vy nevíte, že univerzální odpoveď na všechno už není "42", alébrž "očkovat, očkovat, očkovat, nezjišťovat protilátky, nezjišťovat nic a .....očkovat" což je univerzální odpověď většiny našich koumesů radících vládě, jak té staré, tak té nové.
Mimochodem, ve Švýcarsku je po prodělání covida platnost covidpasu nastavena na 12 měsíců. A pak se v tom vyznej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 12. 2021 07:31

Mnoho reinfekcí je skryto ve skupině Neprodělal, protože se sice nakazil, ale test nebyl proveden (zejména lehčí průběhy, ale i kvůli uznání neschopnosti "na dálku", protože praktici jsou přetížení).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 12. 2021 00:55

"2,3 milionů potvrzených případů covidu vedlo k 34 tisícům úmrtí"
- Chcete mi snad namluvit, že zbytek obyvatel Covid nemělo? (co nevidím, to neexistuje)
- Pod dvou letech pandemie musel mít Covid každý. Vyhnout se mu mohl maximálně člověk 2 roky zavřený v izolaci. Pár takových bude, ale ne 8 milionů.Vaše srovnání taky drhne v tom, že "34 tisíc" zabil virus. Ale těch 129 zabili lidi, kteří blbě vyrobili očkovací látku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 12. 2021 00:29

když už jsme u těch ČÍSEL A GRAFŮ, tak mi dovolte pár upřesnění a odhalení celkem zásadních nedostatků ve zdrojích dat, o kterých asi málokdo ví, nebo si jejich existenci nechce připustit.
je bohužel faktem, že vedlejších účinků zapíchání je mnohonásobně více, než kolik si myslíme, nebo kolik se říká v médiích! Je to pochopitelné, protože státy se snaží dosáhnout aspoň těch 75% propíchanosti a tak se samozřejmě velmi dobře rozmyslí, které informace do nás budou z médií tlačit, abychom moc neprotestovali. Navíc smlouvy s Pfizerem a spol byly drahé a kdyby nějaké dávky zbyly, tak za jejich zpětnou likvidaci si Pfizer účtuje další těžké peníze, takže se opravdu nemůžeme ministerstvu a vládě divit. NICMÉNĚ když se člověk nedívá jen na mainstream, tak zjistí, že kromě amerického VAERS existuje například evropská databáze vedlejších účinků vakcín EudraVigilance a tam je k datu 28.11. zaznamenáno téměř 3miliony poškození po vakcíně, z toho 1,3milionu vážných. Do této DB posílají data státní organizace typu SÚKL, takže to asi nebude jen nějaká snůška výmyslů a nelze nad tím jen tak mávnout rukou.
Udělejme si jednoduché počty: EU má asi 445milionu obyvatel. Z toho mi vychází 0,3% šance, že po zapíchání jednou z podmínečně registrovaných vakcín pro EU budu mít vážný zdravotní problém. Je to hodně nebo málo?? Já myslím, že je třeba se opravdu dobře zamyslet a zvážit pro a proti taky vzhledem ke svému věku.
https://healthimpactnews.com/2021/31014-deaths-2890600... ... každý si můžete v této DB něco vyhledat i o spoustě různých léků. K vakcínám viz
https://www.adrreports.eu/en/search_subst.html-... substances - písmeno CCjak se ukazuje z mnoha reportů i od různých MUDr českých i zahraničních které jsem četl - vyplňovat ty reporty prostě stojí hromadu času a doktor musí najít všemožné informace, které mnohdy třeba nemá po ruce, takže se na to zdá se ve velké většině prostě vykašle, protože pacienti v čekárně jsou přednější než nějaká administrativa holt. Ze zahraničních analýz se dovídám že podreportovanost systému VAERS může být až 41x! A co se týče SÚKL tak prý až stokrát... takže upřímně - kdyby se tato čísla a údaje hlásily zodpovědně, tak jak by asi vypadaly ony statistiky úmrtnosti na Covid vs úmrtnosti a vážných komplikací po vakcíně? Asi by to nebyla dobrá reklama na Tečku...
https://nastub.cz/w/m7hVk2sLVYPWvotSAAH6Kz...
To samé potvrzuje i MUDr Eleková v již starším rozhovoru zde
https://www.facebook.com/watch/... Steven Kirsch odhaduje podreportovanost amerického VAERS
https://www.skirsch.com/covid/Deaths.pdf...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 12. 2021 00:20

Prožil jsem si 2 týdny opravdu hnusný virózy a covid mi stříkal ušima. Byl bych rád, aby se mi přestal stát všímat a dal mi pokoj. Jsem pro sebe a pro okolí bezpečnější než 10x naočkovaný jedinec. Tak už mi s tím covidem a očkováním vlezte na záda.
Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2021 23:44

Tohle rozhodně není super práce, protože se celou říká asi pravda (neověřoval jsem) a nakonec to Lutoňský zabije tím šedivým rámečkem, kde počítá jabka s hruškama. Bože, chápu, že redaktoři nejsou bedny, ale když jsem jelito, tak nepíšu články z vlastní hlavy, ale zeptám se někoho, kdo jelito není... víme Lutoňský?
-------------------------------------
Z grafů jsem se dozvěděl akorát to, že je v léte pro mou generaci nebezpečnější jezdit na kole. Z toho mi jasně plyne, že je globální očkování blbost.
Pokud se totiž někdo nenechá v 60 chránit tím co je dostupné a rozhodne se neočkovat, má na to plné právo. A potom má taky plné právo dožadovat se zdravotní péče v rámci jeho pojištění, stejně jako zbytek prohulenejch kuřáků a vyžranejch bachyní. A že u toho umírají lidi? No a co s tím máme my ostatní dělat? Život je o umírání a tak prostě umřou... je to blbý, ale zdravotní péči si zaslouží ti nejsilnější jedinci, v naší společnosti ti s penězi. Omezovat se kvůli neočkovaným důchodcům opravdu nebudu... do jara se to vyselektuje a bude zase dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2021 22:41

Jak se do statistiky počítá jedinec, který měl dříve bezpříznakový průběh a byl bez testu a tedy o jeho pozitivitě systém neví a chytne to znova?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2021 22:02

Tak se zase trošičku uklidníme. Aktuálně začína převládat varianta Omikron. Je otázka několika týdnů, než převládne nad Delta+ a vytlačí ji tak z oběhu. Pokud se potvrdí dosavadní odhady, že ač 2,5x infekčnější, přesto způsobující minimální komplikace u rizikových skupin, pak jsme konečně na cestě z tohoto problému jménem covid. Po převládnutí Omikronu nedává současné očkování smysl. Proti Omikronu nepomáhá. A pokud Omikron nezpůsobí potíže, ani nebude třeba.
Opět jsme pozadu a opět bojujeme staré války? Očkujeme vakcínou proti britské variantě a přichází Omikron?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2021 19:10

Největší problém je ten, že stát dosud nepřevzal odpovědnost za případné nežádoucí účinky vakcín a to že, pokud jste pozitivní, nemáte podle oficiálních pokynů navštívit praktického lékaře, jen jej telefonicky informovat, vyhledat jej teprve když máte cyanotické rty, nebo cítíte bolest na plicích, či dušnost, tedy když už je vážně pozdě, pak je jasné, že skončíte třeba i na JIPce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2021 18:43

Nemocnice jsou plné seniorů, kterým nic není, jsou jen pozitivní. Šoupnou je tam z domova důchodců a pečovatelských služeb, protože se tam o ně nechtějí starat, když jsou pozitivní.
Už s tou šaškárnou jděte do pr.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2021 17:27

Když přežijete. To je fakt komický výrok u respirační choroby se smrtností pod 1%. Za tyhle bláboly asi redakce dostávají nějaký extra příplatek. Nechte se všichni očkovat. Lidí je zbytečně moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (21)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2021 16:54

V grafech není zohledněna jedna věc - mezi neočkované se totiž započítávají i lidé s první dávkou vakcíny (nedokončené očkování). Typický příklad je, že člověk je naočkován a za pár dní chytí koronavirus. Organismus je totiž po vakcíně oslabený a covid tak má větší šanci. Pokud tento člověk skončí v nemonici, tak je ve skupině neočkovaných.
Nicméně je jasně vidět, že prodělání je nejlepší proti covidu. Navíc autor nevzal ohled na časové hledisko. Reinfekce se počítají od začátku covidu - tj. rok a třičtvrtě zpátky. Vakcíny jsou tady kratší dobu. Jak účinek vakcíny, tak účinek prodělání by měl totiž klesat v čase. Ti co prodělali covid jsou chráněni dobře a dlouze. Ti s očkáváním jsou chráněni špatně a krátce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
12. 12. 2021 16:38

Říkalo se, že v půlce listopadu bylo zhruba 144 mrtvých v ČR v důsledku očkování. Nyní, téměř v půlce prosince, je jich 129. Takže 15 lidí vstalo z mrtvých.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2021 15:11

Kupodivu, přežil jde a skoro jsem si ničeho nevšiml. Nachlazení z nevytopeneho bazénu o pár týdnů později bylo daleko více nepříjemné.
Už s tím strašením dejte pokoj, není to výrazně horší než běžná chřipka, potíž je pouze v tom, že to v krátkém čase dostane násobně více lidí. A dá se říct, že nikdo nakonec neuteče.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2021 14:23

Nejjistější je se nechat naočkovat všemi dostupnými dávkami očkování ihned, jakmile je to možné. Kromě toho ještě dodržovat všechny hygienická i zdravotní opatření.Ano, je pravda, že JEDNOU se nejspíš nakazí každý.Jenže je podstatný rozdíl se nakazit nějakou extrémně vysokou dávkou viru na jaře 2020, kdy neexistovalo očkování, neexistovaly monoklonální protilátky, nikdo nevěděl jak to pořádně léčit... Nebo se nakazit například až na podzim 2022, po čtvrté dávce cíleného očkování, kdy budou dostupné léky v podobě pilulek i pro domácí léčbu a nakazíte se jen mírnou dávkou kvůli dodržování hygienických opatření.
V tom prvním případě mohou být důsledky onemocnění brutální v tom druhém nemusí být pozorovatelné ani běžnými vyšetřeními a o prodělání ani nebudete vědět.Chápu, že to trvá už dlouho, že dodržování opatření je otravné a omezující, ale vykašlat se na všechno není rozumné.Buďte jen v přírodě nebo doma a zkuste si při dlouhých zimních večerech pustit Vetřelce. Zjistíte, že na začátku celé sci-fi hororové série (a pravděpodobně před každým větším p*ůserem v průběhu dalších filmů) bylo porušení bezpečnostních opatření. Tak na to myslete, až se budete rozhodovat jestli má smysl nosit respirátor a dodržovat distanc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2021 13:56

Super práceAle mělo by se to brát s rezervou a jen orientačně.
Výsledek podle mě zkresluje:-Většina rizikových ve všech věkových kategorií se nechala naočkovat. Ve skupině "neočkovaní po covidu" bude takových lidí pravděpodobně naprosté minimum.-nezohledňuje dobu od očkování a prodělání covidu. Co vím z okolí tak se většina po covidu nechala do 6 měsíců naočkovat aby nepřišla o "výhody". -jak napsáno výše je tu obrovské množství lidí kteří covid prodělali a nejsou v systému. Těžko říct jak jsou rozděleni mezi jednolivými kategoriemi...-V některých věkových kategorií je skoro 90% naočkováno a čistě po nemoci bez očkování je minimum lidí např mezi důchodci je jich jen cca 50 000. To též asi může zkreslovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 12. 2021 13:36

Když přežijete... pokud nemám 50+ a nejsem rizikový, proč bych neměl přežít? :D To jsou zase clickbaity...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2021 13:19

Bububu covid. Už s tím prosím přestante. Pokud chcete, aby se lidi ockovali, prikazte to zákonem. Zatím jen kecy v kleci a výsledek žádný. Strašení, a povinnost dalších a dalších dávek.... Přestože je vidět na první pohled, že cílová skupina viru, tedy lidé se špatnou životosprávou a vyšším věkem na očkování kašlou a plní nemocnice. Všichni řeší očkování všech, ale životosprávu cílové skupiny neřeší... At už přestane vláda dělat mrtvého brouka a dá do zákona povinnost očkování a pravidelne prohlídky všech lidí - kde se bude kontrolovat krevní cukr, cholesterol, nadváha, kouření a místo prášku na následky a místo preskripce hromady farmakologickych přípravku za velké peníze, lidi maji dostat odtucnovaci lázně, odvykacku alkoholu a kouření. To ale nejde, protože Phillip Morris a chlast fabriky lobuji naplno ...Tim by vláda dokázala, že není jen vazal farmakologickych koncernu, které žijí z nemocných, ale opravdu chce pro zdraví lidí něco dělat. A chce populaci ozdravit... A hlavně, nechte lidi žít a pracovat a děti pusťte do školy!!! Tato komedie kolem covidu už začíná být tragédii... Cui Bono?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
12. 12. 2021 12:27

Ja som covid nedostal pritom som si zo začiatku moc nedával pozor. Alebo som ho dostal - len som mal bezpríznakový priebeh? Žiaľ teraz už nemá zmysel si robiť test na protilátky keďže som po dvoch vakcínach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 12. 2021 11:08

Optimum je očkovat a včas se přeočkovat do doby, než si člověka vir najde. Ostatní cesty jsou riskantnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Graf hospitalizací - pojďme je počítat v tisících
Graf hospitalizací bez neočkovaných+neprodělali - pojďme je počítat ve stovkách.Odmítače očkování fakt začínám ze srdce nenávidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (62)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor