Za to ty jsi nezřízený optimista.
To letadlo bude mít zjevně jen business a 1. třídu, počet cestujících kolem 90-100. I když to není nic velkého, tak takový stroj NIKDO není schopen zplácat jen tak "na koleně" během pár let. Se podívej, jak se mordují Rusáci nebo Čínani se svými dopravními samolety, a to jsou ještě defacto klasické koncepce, nic nadzvukového. Utrpení. Boeing (USA), Airbus (EU), Embraer (Brazílie), Comac (Čína), Irkut (Rusko), Mitsubishi (Japonsko) - to jsou už zavedené firmy s veškerým logistickým zázemím a sotva polovina z nich by to byla schopna zvládnout vyrábět do 20 let.
Otázkou taky je, zda o takový stroj bude vůbec reálně zájem. Pořád je tu problém s "poslední mílí". Je ti jaksi k h*, když letem nad oceánem ušetříš mrzké 3 hodiny času (víc to nikdy nebude, protože na nadzvuk budeš moci kvůli hluku přejít až hluboko nad oceánem), když pak několikanásobek strávíš odbavením a zácpama na cestě z letiště do tvého sídla nadnárodního koglomerátu. Tohle letadlo taky nebude už z principu létat UK-USA každou hodinu, takže ani to každému nesedne. Podle mého střízlivého názoru z toho nikdy nic nebude.