Tak při takovém porovnání ano, ale jinak je to spíš teoretický koncept a zatím všechny firmy, co to už v minulosti zkoušely realizovat, tak zkrachovaly. Třeba Tesla S na to prý byla konstrukčně připravena, ale prý to zákazníci nechtěli. Spíš bych tedy odhadoval, že elektromobily mají v současném provozu tak malý podíl, že by asi sotva vyměnily v průměru 1 baterku za hodinu, i kdyby bylo kde. I přesto by ovšem na těch místech určených pro výměnu bylo nutné držet nějakou zásobu nabitých baterií bez užitku. Pokud není zatím dost materiálu ani výrobních kapacit , aby se vyrábělo dost baterií přímo do elektromobilů, těžko se budou vyrábět baterky, aby ležely někde na dobíjecích stanicích a čekaly na výměnu. Zkrátka je ještě příliš daleko k nějaké standardizaci battery packu a dokud bude výroba elektromobilů ekonomicky prodělečná, těžko se na tom něco změní. Nikdo rozumný asi nebude budouvat další ekonomicky spornou infrastrukturu, ať už ve formě indukčního dobíjení nebo jako sklady náhradních baterií se zařízením na jejich automatickou výměnu, pokud budou klasická auta se spalovacím motorem a stávající infrastruktura čerpacích stanic (nebo třeba i ty současné dobíječky pro elektromobily) vycházet ekonomicky lépe?