První svezení v elektrické Škodě Enyaq. Prakticky vyladěné auto s tichým pohonem zadních kol

Názory k článku

07. 05. 2020 16:30 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Samozřejmě záleží na zvolené motorizaci, která je k dispozici ve třech stupních – 109 kW (220 Nm), 132 kW (310 Nm) a 150 kW (310 Nm), ovšem ani ta nejvyšší se nesnaží dělat v tomto směru rekordy a zrychlení z nuly na sto nabídne za 8,8 s. Maximem je pak rychlost 160 km/h.
———
———Tak jestli jsou tohle cílové parametry vlajkové lodi českého elektromobilu, tak ho rovnou škrtám z tabulky pro byť jen náznakový možný výběr k pořízení.A znovu podtrhuji evropské zoufalství elektromobilní automotive.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kuba12345678  |  07. 05. 2020 17:07  |  Android Chrome 77.0

kdy uz to elektricke silenstvi skonci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
07. 05. 2020 17:48 | Microsoft Windows 10 Chrome 81.0.4044.129

další parodie na elektromobily v podání volkswagenu, co nám tímto chtějí dokázat? jak jsou elektromobily nesmyslná ? ano tohle je tragédie ale tohle také nikdo nechce, pokud nedovedou udělat auto s parametry Tesla model 3 tak vůbec nemá cenu něco prodávat, jediný důvod vzniku téhle volkswagen tragédie je dojení dotací nic jiného

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mattthew  |  07. 05. 2020 18:07  |  Microsoft Windows 10 Chrome 81.0.4044.129

S futuristickými vizemi se to však nepřehání. Typicky pristup skodovky, spravime priemerne vyzerajuce auto s podpriemernym vykonom za cenu mercedesu a budeme sa stazovat, ze to nikto nechce. Tesim sa, az odhalia realny vyzor, kde budeme marne hladat nejake spolocne kreativne prvy s tym konceptom z ktoreho to vychadza, kde je vidno, ze chlapci design robit vedia. Ak ma toto umele obmedzovanie na svedomi VW, tak na mieste skodovky radsej zaniknem ako by som mal pustat do sveta takto umelo obmedzovane auta aj co sa tyka vyzoru aj vykonu. Chudak designer, doma si kresli super navrhy ktore moze rovno davat akurat do suflika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
kromec  |  07. 05. 2020 19:21  |  Microsoft Windows 10 Chrome 81.0.4044.129

Uvidíme cenu, pokud nebude podstatně nižší než Tesla Y/3 tak není moc důvodů tu Škodovku pořizovat.... Každopádně doufám v rozumnou cenu a v povedené auto....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
MichaelsCZ  |  07. 05. 2020 21:50  |  Microsoft Windows 10 Firefox 76.0

Boha jeho, ono to má vzadu bubnové brzdy !!!! :(
http://bit.ly/bubnyvzaduprynevadi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
08. 05. 2020 10:23 | Microsoft Windows 10 Chrome 81.0.4044.138

Předpokládám, že to bude taková ta klasika. Výkon trapný proti Tesla model 3, ale cena dvojnásobná. Za rok se pak bude brečet, že si to auto za dva miliony nikdo nekupuje jak je to slepá ulička...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
drk222  |  08. 05. 2020 16:11  |  Microsoft Windows 10 Chrome 81.0.4044.129

Pánové a dámy, dokud elektromobil nebude levnější než obdobně vybavený automobil na benzín tak je to jen hračka pro ty co nemají co s penězma.
Elektromobily mají snad starší historii než klasická auta (vývoj probíhá dlouhá desetiletí až staletí), mají jednodušší konstrukci, měly by být jednodušší na výrobu a tím levnější a přesto je cena jak za limuzínu pro miliardáře a dojezd jak za rakouska uherska.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
10. 05. 2020 09:40 | Microsoft Windows 10 Firefox 75.0

Z elektromobilov sa pomaly, ale isto stávajú autá, ktoré sú schopné konkurovať spaľovákom. Presne dodržujú "cestovnú mapu" každej, opakujem KAŽDEJ novej technológie:
Tá je na začiatku VŽDY drahá a technologicky nedokonalá. Kupujú si ju len bohatí a technologickí nadšenci. Keďže je drahá a málo kvalitná, tak sa aj málo predáva.
Lenže postupne sa roztáča špirála - predaje sa pomaly zvyšujú, to umožňuje opatrne investovať do ďalšieho vývoja a rozširovania výroby, čo má za následok zníženie ceny. Nižšia cena priláka ďalšie segmenty zákazníkov a cyklus sa opakuje, pokiaľ sa z novinky nestane masovka dostupná pre každého. V závere životného cyklu je už produkujú len malé, neznáme firmy a buď zanikne alebo prežíva niekde na okraji trhu - ako napr. LP platne.
Ak si dostatočne chytrý, tak vieš odhadnúť, v akej fáze sa nachádzajú teraz elektromobily. Ak si chytrý...
Mimochodom nie je to tak dávno, čo ste si za cenu Enyaqa mohli kúpiť elektrický Peugeot 106 s dojazdom 80 km...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
frantaN47  |  10. 05. 2020 10:54  |  Linux Chrome 79.0.3945.88

Bude se taky vyrábět elektro škodovka pro lidi co se nehoní za rychlostí a výkonem? Takový nějaký elektro nástupce Felicie. Z 0 na 100 za 15+ vteřin, při sešlápnutí plynu na podlahu se v podstatě nic nedělo, výkonu tak akorát aby se na 3. stupeň vyjel prudký kopec.
Zároveň aby to nebylo jen auto do města.Tahle kombinac... mít super výkon a zároveň být ekologický mi moc nesadí. Buď jedno nebo druhé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor