Uz se vi, od kolika hodin bude zakaz vychazeni? Nebo tento virus utoci i pres den a bude nutne stanne pravo?
Všimněte si že antivaxery a popírače pandemie nepřesvědčite žádnými argumenty potvrzené vědou.To je důkaz že vyznávají jakési nativaxerske náboženství.
Všimni si, že fanatické uctívače covidového očkování a opatření nepřesvědčíš žádnými argumenty. Sami se neustále odkazují na vědu, ale přitom nikdy nejsou schopni žádné vědecké argumenty dodat. Jejich komentáře jsou plné pouze cílených manipulací a argumentačních faulů. Je to jákesi covidové náboženství.
Ty jsi zjevně nic odborného o epidemiologii nečetlPřiznej se!Je to veda jako IT
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 1. 2025 10:25
To, že je něco věda a něco si o tom přečteš, neznamená, že tomu rozumíš. Zvlášť když ani jedno své tvrzení nejsi schopen podložit jediným skutečně vědeckým argumentem.Během covidu jsme pracovali na významném epidemiologickém projektu. Spolupracovali jsme a měli přístup ke konkrétním datům z testovacích center, nemocnic a hygienických stanic. Má celá rodina má zdravotnické vzdělání. Já mám vzdělání v IT, pracuji ve výzkumném oboru. Nepotřebuji si hrát na odborníka, který rozumí všemu jenom proto, že jsem si někde něco přečetl, nebo že mi to řekl někdo doma u večeře. Vím, že když chci něco vědeckého tvrdit, tak to musím mít podloženo věrohodným vědeckým důkazem a ne argumentačnimi fauly nebo manipulacemi.
TAkže pouze prázdně mlžíte, problematice nerozumíte, ale "máte IT názor" 😀, Svatá prostoto!
Kde konkrétně mlžím? Já pouze chci podložit vědeckými argumenty to jeho plácání. Požadavek na konkrétní důkaz je mlžení?
Žena je epidemiolozka ve špitálu. Kde máš ten problém?
A protože ti to řekla žena doma u televize, tak to musí být pravda!
Pracuje s tím. Navíc jsem studoval epidemiologii na webu.Co ty?
Jak jsem psal výše "Během covidu jsme pracovali na významném epidemiologickém projektu. Spolupracovali jsme a měli přístup ke konkrétním datům z testovacích center, nemocnic a hygienických stanic. "Ale ty jsi to studoval na webu, takže jsi odborník 😃😃😃
Ajajajajajajaj. Pandemičtí fanatici nám nenechají vydechnout, zdá se. Takže podle vás mám zítra jít se svým samopalem vzor 58 do prodejny Coop vykrást zásobu hluboce zmražených kuřat? Cestou vykrást benzínku, cigára laciný chlast bude potřeba, pro jistotu se stavit v papírnictví pro pastelky a v obuvi pro zásobu bot značky Prestiže, protože budou jako jedny z prvních provozoven zavřeny, aby zachránily celý svět a tuhle dokonalou téměř éterickou společnost dokonalých a nesmírně kosmicky umělecky vzdělaných lidí, kteří mluví už jen ve větách vesmírných symfonií?
PolopatickyPandemie je jako nový nebezpečný virus nebo velká díra v IT systémů a je třeba okamžitá záplata či úprava antiviru.A tou jsou opatření včetně očkování.Už chápeš konečně?
Názor byl 1× upraven, naposled 20. 1. 2025 10:24
ptaký hřipka, řekl by Babišh
Tak je velice pravděpodobné, že kvůli nesmírné blbosti lidí bude ve vládě opět psychopat Babiš a podobných eskapád typu Motýle a Vakčíně se dočkáme. Kdyby to nebylo reálný, tak se týhle verzi i zasměju, mám rád primitivní a černý humor, ale tahle opakovaná sranda zavání obrovským průserem.
Názor byl 2× upraven, naposled 20. 1. 2025 01:41
Mezi odpírači opatření a PLACATOTEMCI je podobnost
Stejně jako placatozemci nejsou schopni doložit, že země je placatá, tak stejně intago není schopný doložit jediné své tvrzení jinak než argumentačníma faulama nebo tím, že mu to prý řekla jeho žena 😃😃😃
Hehe. Prostuduj si konečně vědu epidemiologii jak já.Tam je vše vysvětleno
Treba z pohledu statu ani omylem. Hospodari s prohlubujicim se dluhem, a ani zadna pandemie byt nemusi. A protoze pandemii jsme posledne resili vrtulnikovymi penezi, da se predpokladat, ze priste jich bude jeste vic.Alespon budou mit nasi potomci co splacet. A vzhledem k tomu, ze udajne ma byt nejaka ta klimakrize a tak, tak to hodne stesti s navratem do ekonomickeho stredoveku.Nebo nas koupi Cina.
Koupí nás Cina? Jan Cina? Honzík asi tolik peněz nemá...
Na příkladu covidu je jasně vidět že vůbec nejsme homo sapiens.Myšlenkové pochody mnoha lidí jsou bizarní šílenosti.Samozřejmě že na další pandemii nejsme připraveni.Přitom stačí naprogramovat mRNA a masové očkovat a je po problému.Ale lidé si raději nasadí alobalovou čepičku a budou tvrdit že se nic neděje když masově umírají jen starší lidé....Je neuvěřitelné že v době prudkého rozmachu AI mají IT machři středověké názory na očkování...Neustavam žasnout
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 1. 2025 19:37
Lidé se neponaučí. Obezní jedinci, kteří skončili s covidem na JIP a čirou náhodou to přežili, svůj životní styl stejně nezmění. Raději zodpovědnost za svoje zdraví budou házet na ostatní.
To platí o všech nemocích.Tady je něco navíc. Totální iracionalita
Nedávno jsem s jedním takovým mluvil a dodnes žasnu jak může někdo tak racionální vykládat takové nesmysly.To by měli vysvětlit psychologové.Podle mne se mu do očkování promítlo jeho iracionální já.Máme v sobě několik osob totálně odlišných.Podobně jako Jekyll a Hide
Psychologove to vysvetlili, stejne jako spoustu dalsich behavioralnich jevu souvisejicich s pandemii.Staci si to precist.Je to prave to, ze Covid byl mnohem vice spolecensky problem nez epidemiologicky, a kdyz pisu mnohem, myslim opravdu mnohem, mnohem vic. Proto se na to nelze divat z pohledu jedine velmi uzce zamerene vedy, epidemiologie, ale je treba divat se na to komplexne, big picture.Udelat neco, o cem psychologie vi, ze to lidi neprijmou, a pak nadavat, ze je to vina tech lidi, je priznakem toho, ze se clovek vzdaluje realite.
Bez opatření by bylo.mrtvych asi jako za španělské chřipky. Až 50 milionů To nevíš?
Vygooglete si argumentacni fauly.Falesne dilema, sikmou plochu a strawmana.Tohle je krasna ukazka. Snad pochopite, ze na to nebudu reagovat.
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 1. 2025 20:23
Protože vám došly argumenty. Jako vždy
Ne, protoze diskuze s clovekem pouzivajicim argumentacni fauly je diskuze velmi narocna a nikam z principu nemuze vest.Protoze argumentacni fauly uzivame, kdyz jsme presvedceni o sve pravde, a odmitame prijmout alespon teoretickou moznost, ze ma protistrana pravdu. Tudiz nam pak neprijde zcestne pouzivat nesmyslne nebo manipulativni argumenty, protoze to delame pro dobrou vec. Pokud teda nemate zle umysly, co, bych neocekaval.Jediny vysledek, kterym takova diskuze muze skoncit, je nedohoda, nebo uznani, ze mate pravdu. Jiny zaver nepripoustite, a proto nema smysl v tomto vlakne pokacovat.Dalsi moznost je priznat chybu a napravit ji. Pak se da ocekavat, ze se situace meni, a diskuze by smysl mit mohla. Protoze to, aby obe strany byly ochotny prijmout a pochopit nazor toho druheho, je nutna podminka kazde funkcni diskuze.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 1. 2025 20:40
Věc je jasná. Nebezpečí pandemie. Jak prosté
Jojo, každej kdo si dovolí nesouhlasit s rusem je móc vošklivej vošklivák!
Jak uz kolega popsal, i ja si vsimam toho, ze se v podstate neustale zapojujes do diskuzi na toto tema. Ostatni obvinis, ze nemaji argumenty, ale sam nejsi schopen na prime otazky, podporene fakty, odpovedet. Je mi jasne, ze ted napises jake otazky mam na mysli. Inu, psal jsem je nekolikrat a ani jednou jsi se neobtezoval a dal jedes gramofon. Takze jak uz sis precetl vedle, takova “diskuze” fakt nema cenu.
Neříkám nic jiného než epidemiologové celého světa.Všimněte si že antivaxery a popírače pandemie nepřesvědčite žádnými argumenty potvrzené vědou.To je důkaz že vyznávají jakési nativaxerske náboženství.A víra je vždy iracionální. Je marné s nimi diskutovat. Stejně jak s komunisty. To je také víra která se vydává za vědu a ani dnes když všude prohráli neodvolaji.
Za celých X let, co tu plácáš své fanatické bláboly jsi nebyl ani jednou schopen dodat jediný argument potvrzený vědou. Neustále se odvoláváš na svou ženu a kdykoli po tobě někdo chce skutečný vědecký důkaz, tak se snažíš odvést řeč k jinému tématu nebo začneš blábolit obecnými pojmy, které ale nikdy žádným skutečným důkazem nepodložíš.
Neříkám nic jiného než epidemiologové. To je věda jako IT
Odvolávání se na nějakou vyšší autoritu bez uvedení konkrétních podložených důkazů zase není nic jiného než argumentační faul:https://bezfaulu.net/argumentacni-f...-autoritu/https://bezfaulu.net/argumentacni-f...-autoritu/
A čemu nerozumíš?
Tys ty odkazy nečetl, že ne?
Četl jsem že Švédi lituji že měli slabá opatření Nedivím se
Aha, tak to pak jo. Víš o tom, že moje odkazy se Švédskem neměli nic společnýho? 😃 😃 😃
Tak kde je epidemiologicky problém? Drž se věci
Jak to víš? Ty máš křišťálovou kouli, že víš, co by bylo, kdyby... ? Měli jsme jedny z nejtvrdších opatření a stejně jsme byli na prvním místě v počtu mrtvých. I státy, které neměli taková opatření, na tom byli podstatně lépe, jak to? Co když ta opatření neměla vůbec žádný vliv a bez nich by se covid přehnal úplně stejně?Chápu, že tvoje odpověď bude zase jenom plná argumentačních faulů o mutacích, nedodržování, o tom jaký jsi odborník, protože tvoje žena atd., ale konkrétní data žádná.
Jenže my je nedodržovali.zapad ano
Což ale samozřejmě doložit nedokážeš.
Ono se někde neočkovalo? Někde nebyla proti epidemiologicka opatření?
Znova... dokážeš doložit svoje tvrzení "Jenže my je nedodržovali.zapad ano", nebo seš fakt tak tupej a na každý dotaz dokážeš reagovat jenom blábolem nesouvisejícím s původní otázkou?
Kde se neočkovalo? Kde nebyla opatření?Dolož to ty
Ty seš fakt blbej. Ty si tvrdil, že u nás se opatření nedodržovalo, ale na západě ano. Já to chci po tobě doložit. Tak co meleš o nějakym očkováním, o kterym vůbec nebyla řeč 😃 😃 😃
Mohl jsem to srovnat se Španělském kde jsem pobýval opakovaně
Problém je že se do toho začala tahat politika a kdo chce psa bít, hůl si najde.Pak není problém, aby opozice jednou kritizovala, že opatření jsou zbytečná a příště, že se žádná opatření nezavádějí (před volbama na podzim 2021).
Trefa, zatímco zdravotně je to problém zcela zanedbatelný, společensky je to průser, protože plně obnažil žalostný stav společensko-politického systému a celkového stavu inteligence (blbosti) lidstva.
Vnimam vas prispevek tak, ze vy se pasujete na toho chytrejsiho, co vi, ze jsou vsichni kolem hloupejsi.Pritom o inteligenci ukazal Covid spoustu. Kolik lidi na nem dokazalo chytre vydelat.To hlavni, co nam pripomnel, je, ze spolecnost je stale stejne snadno manipulovatelna, a ze silnou motivaci je strach. A ze ta svoboda, demokracie, verejna diskuze, pravni prostredi a tak, to vsechno jsme ochotni okamzite zahodit pro pocit bezpeci.
Když padají bomby je třeba do krytu
A tam se prave ukaze, jak silne ma spolecnost zakorenene sve hodnoty, stejne jako pevnost charakteru.Neboli u nas zbabelost a ochota obetovat nejen svobodu a budoucnost ekonomiky, ale i vlastni deti.A to jsme do zadnych krytu nemuseli.
Ne? V USA stala pandemie přes milion lidí. To je víc než ve všech válkách co měli dohromadyDisciplína je ti cizí. Co bys dělal za války? Vzdal se nepříteli bez boje. Zejo
Aniz bych tusil, proc se ptate, vzal bych nohy na ramena. A to neni disciplina, jen je mi vlastni zivot blizsi.
Hehe. Z tebe by měl Fyrer radost ty zbabělce.Ovládl by svět bez boje
On Ceskoslovensko ovladl bez boje. A 30 let na Soveti zase. Jsou vasi predci, kteri zde tehdy mozna zili, zbabelci, ze nebojovali?
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 1. 2025 08:52
Tehdy to nešlo. Ale za první světové když nás přepadli rusové tak ano.Děda ženy velel dělostřelecké rotě na Haliči
Njo, ty máš holt to štěstí že patříš k té "správné" straně. My ne.
USA mají 335 milionů obyvatel. Kde vidíš problém? 😃😃😃
Vážně dobrý. Milion je nic?Ty humanista nebudeš. Tak mluví jen rusové.Nas mnogo
Hezky, tak ted uz i nalepkujete.Jste krasnou ukazkou motivovaneho mysleni. Uz jsem tomu, myslim, docela prisel na kloub, kde a proc se to ve vas bere. A taky ze neni rozumne vas z toho jen tak vyvest, protoze by vam stret s realitou mohl zpusobit nehezky sok.Chodte na prochazky, bavte se s prateli, zkuste se zamerit na vlastni dusevni pohodu, a s trochou stesti vas to prestane zajimat.
Mluvíš nesmysly. Proč by mne měla epidemiologie přestat zajímat??Nastudoval jsem za 70 let spoustu oborů a ještě budu
Nejde vubec o epidemiologii, ale ten vas patologicky zajem vsem vysvetlit, ze mate pravdu. Poji se to totiz s pocitem, hadam, nestesti z toho, ze vas nikdo neposloucha. Musi to byt frustrujici. A to, jak se s tim vyrovnavate, to jenom zhorsuje.Nechci vas urazit, ale kdyz tolik verite na vedu a odborniky, navsteva lekare by urcite nebyla od veci. Myslim psychologa. Pripadne terapeuta. Ale to byste si musel problem nejdrive pripustit.Proto si myslim, ze bude nejlepsi to cele hodit za hlavu, a venovat se vecem, ktere vam delaji dobre. Neni vasi povinnosti spasit svet, nemusite do nej sirit svou pravdu, stejne casto pisete, ze od zvirat jsme se nikam neposunuli.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2025 20:01
Hele mne fakt uráží že kolem mne jsou magoři Jsem z učitelske rodiny a mám sklon vše probírat odborné.Jenže je proti tomu odpor. Lidé chtějí zůstat hloupí a blaznivi což je ostuda národa.To co dělám je jen osvěta. Co je na ní špatného.?
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2025 20:40
Spatne je, ze vam nevadi lhat, abyste mohl prosazovat svou pravdu. Taky ohybate logiku, pouzivate argumentacni fauly, svadite diskuzi jinam. Neni to zadna osveta, je to snaha o udrzeni a prosazeni sveho svetonazoru. Vam vubec nejde o to lidi vzdelat, jde vam o to presvedcit vesmir, ze mate pravdu. Zda se, ze teprve pak pro vas bude svet v poradku.Ze jsou kolem vas magori, to je mi lito. Zkuste zmenit bublinu.Covid poskodil spolecnost vice, nez si myslite. Jste toho krasnym prikladem. Drzi se vas to uz dlouho a nedela vas to stastnym. Navic musite cim dal tim vice deformovat realitu, aby to sedelo do vaseho svetonazoru, to taky muze skoncit uplnym odtrzenim od reality.Omlouvam se, ze se diskuze stala tak osobni, snazim se tomu vyhybat, ale u vas me konkretne zajimalo, proc to delate, a tomu uz rozumim. Neni tedy treba vam dal vysvetlovat, ze lzete. Pokud jste to ode me nepochopil doted, nepochopite to ani pozdeji, a ani mne uz to nic neprinese. Kez jste v zivote stastny.
Názor byl 2× upraven, naposled 21. 1. 2025 21:02
Jaký můj světonázor???Po ste opakují. Pouze vyjadřují vědu zvanou epidemiologie.Jenže epidemiologové mávnou rukou a vůbec se s těmi blázny nehádají. Já ano. To je ten rozdíl.A že nás pandemie poškodila ví každý. Ve středověku mor vyhubil třetinu Evropy. Je to jako válka
Já si tež myslím že každý kdo s tebou nesouhlasí je prostě špatný člověk. Fuj! Zabanovat je šecky!
"Situaci komplikuje nedůvěra v autority"Ano, ale to je tím přístupem autorit a odborné veřejnosti. Za covidu to bylo jen jedno velké strašení, realita byla úplně jiná resp. nesrovnatelně mírnější, než bylo stále proklamováno (a stále je, jako by se to snad dělo úplně jinak). Základem té reality je porovnání počtů úmrtí (samozřejmě s přihlédnutím ke zdravotnímu stavu a věku - třeba takový 65+ fakt není zdravý člověk) s počtem lidí na této planetě. Tohle neustálé přesvědčování o tom, jaká to byla zdravotní katastrofa, pak žene víc a víc lidí proti těm autoritám, protože lidi JASNĚ ví, že to prostě nebyla pravda, oni u toho totiž byli.
Hezky jste si ten prispevek popsal, ale co kdybyste do nej dal i nejaky obsah?O tom je totiz diskuze, o argumentaci. Chapu, ze jste chtel hned na zacatku uvest disclaimer, ze to s vami nebude jednoduche, a to ocenuji; ale zapomnel jste pritom napsat i to sdeleni 🙁
Kdo umí počítat do pěti tak je mu to jasné
A kdo zvladne i sestku, tomu dojde, ze to neni tak jednoduche.Tem chytrejsim dokonce dojde, ze nevnimaji objektivni realitu a nemaji patent na rozum.Ale cim hloupejsi, ve vasi metafore cim mene umite pocitat, tim vice se projevuje Dunning Kruger jev.
Celý svět reagoval podobné a bylo to špatně? V zásadě ne
To neni pravda. Ruzne spolecnosti reagovaly ruzne. Mate spatne informace.
Očkování všude. Roušky také. Tak co?
Kdepak.https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/sved...47ab5f122/No a pokud byste chtel uplny extrem, tak KLDR. Doporucuji take podivat se na jizni Ameriku nebo Afriku.
Jo tam je nechápu vychcipat s zatajili toOpatření jsou osvědčená staletími
Je to marný, je to marný, je to marný.Nejsměšnější jsou trolové, kteří se dožadují argumentů a sami žádné nepředkládají. A když ano, tak se střelí do vlasní nohy. 😀https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/sved...f6b220ee8/
Argumenty jsem predlozil a dodal jich docela zasobu. Tudiz nechapu to pasivne agresivni souveti o trollech. Jeste me napada, ze mate mozna mezery ve vyrokove logice, coz by vysvetlovalo, proc jste to pochopil spatne.Ten clanek akorat podporuje to, co tu oproti intago namitam.Vcera jste si tu ze me vystrelil a ja vul se nachytal a prosil vas o vysvetleni, ted uz je mi ale vase pozice jasnejsi.
Tys ten článek o Švédsku nečetl! A kecáš
Ten hlavne neni relevantni, protoze jsem rozporoval vase tvrzeni, ze opatreni byla vsude.To neni pravda, zdaleka nebyla, a neni treba chodit daleko.
Ve Švédsku také byla. Až když skoro všechny naočkování tak povolili.Tvoje argumentace je neudržitelná. Vzdej to
Když nejsou opatření nutná tak se zruší Ale kdo je nikdy neměl?
Uz jsem psal, kdo je nikdy nemel. Lhal jste. Myslel jsem, ze se jen mylite, ale vy pres jasne dukazy trvate na svem, to uz neni nic jineho nez lez nebo dezinformace. Urcena k tomu, abyste lehce podporil svuj svetonazor, ktery je jediny spravny, takze lhat nevadi.Ony samy se zrusi? Treba jako solidarni dan? 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 1. 2025 17:18
Nezajímá mě co se dělo v Africe. Jsou to divoši a ve všem.maji bordel
Tak v tom pripade nepiste o celem svete. Do nej totiz Afrika, KLDR nebo jizni Amerika patri.Timhle svym omylem, ze do sveta nepocitate Afriku, jste tu rozjel uplne zbytecnou diskuzi. Priste se vyjadrujte presneji.
Vždyť nikdo neví co se dělo v Africe a KLDR Epidemiologie platí pro všechny jako fyzika
Tohle ma dva zajimave momenty.1. To, ze to nikdo nevi, vas opravňuje tvrdit, jak to tam bylo? Kdyz to sam nevite?!2. Jak to, ze to nikdo nevi? To tam n ziji zadni lidi, jsou naprosto izolovani, zakryti plachtou i proti satelitum, nemame tam zadne vyslance, turisty, internety?Pisete cim dal tim vetsi kraviny, abyste si udrzel svuj svetonazor. Tomu rikam v decky pristup.
Každý ví že infekce se šíří kontaktemProto omezení kontaktů omezí i šíření infekce To platí i v Africe a KLDR Všude.Je to tak těžké pochopit?Je proto jedno co tam dělali.
Doporučuji si nejdříve zkontrolovat datum vydání obou článků 😉
No a? Měli gigantickou proockovanost tak mohli polevit.To my neměli
Nemluv do věcí kterým vůbec nerozumíš. Mluvím já snad do vaření?Styděl bych se
Stačily tak 2 - 3 vteřiny hledání...Sám si promyslete jak hodnotíte třeba tento výrok ministra zdravotnictví.https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/...domaci_kop
Hehe. Kdo zná naprosté základy epidemiologie tak ví že je to jinak Holt politik kecá aby přesvědčil hloupe lidí. ReklamaJá jsem dostal záškrt v 24 ač jsem byl očkovánMálem mne zadusil.A každé očkování se musí opakovatTo je v každé ucebnici
A kdo zna zaklady psychologie...No, mohl byste si je doplnit. Chapu, ze kdyz jste kladivo, tak vam vsechno pripada jako hrebik, ale svet je daleko rozmanitejsi.
Jestli to skutečně myslel jak vy to interpretujete, tak se zjevně spletl v účinku těch svých sdělení, protože to kecání je tak okaté, že každý, i ten hloupý člověk to rozpozná a přestane věřit tomu, co autority říkají.Jinak, já nejsem proti očkování. Jsem očkovaný proti kdečemu. Např. před nějakou dobou jsem si zaplatil očkování proti hepatitidě A a B.Ovšem to, co během Covida občas vypouštěly různé autority, bylo evidentně tak hloupé, že dokážu pochopit, že množství lidí prostě přestalo autoritám věřit.
Máš pravdu. Trump doporučoval Savo.A ti moulove ho zas zvolili.Proto mě kecy politiků nezajímají.Jen experti
Kdy konkrétně Trump doporučoval Savo? Můžete sem dát link nejlépe na video, kde je toto zachyceno, nebo to je zase nějaká další hloupá nepravdivá historka pouze sloužící k zesměšnění oponenta?
Tak ono to video lze dohledat. Jenže - on tam říká, že když virus zabije dezinfekční prostředek, tak jestli by nešlo vymyslet něco podobného, že se bude do těla píchat něco na zabití toho viru. A v tu ránu všechna média začla psát, že Trump doporučuje savo a všichni to pak začli jenom tupě papouškovat.
Myslim, ze to Bobanowicz vi, a chtel na tento fakt upozornit intago.Kteremu doporucovani piti sava Trumpem zapada do jeho svetonazoru, takze nemel potrebu takovou informaci overovat. Dava mu totiz perfektni smysl. Vcetne toho, ze vetsina volicu USA jsou moulove. Neni v tom zdaleka sam. Dunning Kruger efekt v praxi.Toho uz se Trump nezbavi 😀 jako Klaus ukradene propisky.
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 1. 2025 22:45
Za to můžou "sociální" sítě. Lež se na nich šíří rychleji než pravda.https://www.irozhlas.cz/veda-technolog...182130_jar
Nesmysl, dezinformace se sirily uz davno. Je to prosta lidska touha po senzaci, snaha hledat argument proti memu nazorovemu oponentovi, zadna potreba tu informaci overit, ale zato se s ni poradne pochlubit.Tak to bylo vzdycky, co tak nejak vim, minimalne za antiky. Socialni site (respektive informace dostupne na Internetu) jsou jen dalsi prostredek, ktery tuhle lidskou vlastnost podporuje.
Nemá do toho kecat
Vazne? Prezident do toho nema kecat?Proc?
Má poslouchat odborníky
A ministr zdravotnictví, který cíleně lže, šíří dezinformace a nerespektuje názory odborníků, do toho může kecat? Nebo ten, co šíří tu jedinou správnou pravdu, do toho kecat může a nikdo jiný ne?
Je to jen politik
Covid nas naucil predevsim to, ze se na tom da super vydelat. Uz aby byla dalsi chripka a trochu se to tu roztocilo.Kez by byla psi chripka a muselo by se nechat utratiť vse co steka. Mnohem lepsi nez hubit treba slepice.
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 1. 2025 16:57
Mna by zase potesila chripka, ktora postihuje jeb*nutych kktov. A uz by som s jemnym usmevom na perach pisal prispevok " RIP pohlavnyorgan-lin" 😃
Jsi zly! Ja bych ochranil lidi! Do posledniho slintajiciho stenete!
Tak teraz si trafil do čierneho. Som zly clovek, mea culpa! ... to nic nemeni na fakte, ze ak by som nad bralom drzal jednou rukou teba a druhou stena bernardina ( oni su uz v mladom veku tazki jak kur*va), vahal by som presne 0,7 sekundy a uz by si leteeeeel 😃 😃
Nene, v ramci dobra by bylo stene preventivne usmrceno.Ubližovat by si mi mohl jedine bez toho slintaka.
Musim uznat ze si ma rozosmial, nie ze nie. A celkovo ma bavis. Vies co? Odteraz budem reagovat na kazdy tvoj prispevok a bude svanda. Co ty na to?
Doufam, ze nekecate do prazda, jak je tu zvykem. Nekola slibil za kazdy muj prispevek dron na Ukrajinu a nevydrzelo mu to dele nez jeden prispevek. Hadam, ze u vas to nebude jine, a to to mate o dost snazsi.Pokud to dodrzite, beru si popcorn a budu se bavit 🙂
Jo, to jsem si z toho taky odnesl.Ale vyznamnejsi pouceni pro me bylo, ze lidi jsou ze strachu schopni cehokoli vcetne obetovani vlastnich deti.
Co to zase meleš o dětech? Roznášejí infekci. Jeden známý si covid přinesl že školy a nakazil celou rodinu a jeho táta na to umřel
Chránit vývoj mladé generace i za cenu nebezpečí pro generaci nejstarší a nebo chránit generaci nejstarší i za cenu rizika poškození rozvoje nejmladší generace? Tohle je samozřejmě spíš filosofická otázka.Vám nepřipadá sobecké zvyšovat si svou pravděpodobnost přežití i za cenu toho, že svého vnuka tím možná poškodím? Nesouhlasíte s názorem "zatímco já jsem už na konci života, můj vnuk je na jeho začátku"?
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 1. 2025 20:25
Ze jsme je ze strachu obetovali. Chcete to nejak lepe vysvetlit, podrobneji nebo tak? Myslim, ze jsme o tom diskutovali az az, a nikam jsme se nedostali.Zkusim vam pripomenout pokus o sebevrazdu moji pribuzne z pocitu samoty; covid ji nijak neohrozoval, zdrave sestnactilete devce, ale ona izolace pro ni byla brutalni. A nebyla zdaleka sama. Skoda kazdeho lidskeho zivota, ale kdyz uz, mam za to, ze deti jsou na prvnim miste. A dalsi moje pribuzna zemrela v nemocnici na zlateho stafylokoka po banalni operaci; a nechteli me k ni tyden pred smrti pustit, abych ji nahodou nenakazil covidem. Nakonec se mi tam podarilo den pred jeji smrti dostat a alespon se s ni rozloucit. To je tak, kdyz vas zajima jen jeden konkretni aspekt a nedivate se na to jako na celek.Ty hrubosti si nechte. Byt vami, tak mi prestanu tykat, muze vam to pomoci udrzet si emocni odstup.
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 1. 2025 20:30
Pandemie je jako válka.Bez obětí to nejde
Zvláštní, nejdřív tady brečíš, jak je nesmysl obětovat ty staré a rizikové a teď z tebe vypadne, že bez obětí to nejde.
Prostě obětí se nelze vyhnout. Jde jen aby jich bylo málo.To je tak těžké pochopit.?
Pfizer a spol zachránil miliony lidí. To za ty prachy nestalo?
Myslite za ty prachy, ktere budou splacet nasi potomci?Fakt tam nevnimate to, ze se babicky a dedeckove zadluzili, aby si nesnizili zivotni uroven a soucasne meli penize na leky, aby to pak splaceli jejich vnoucata? Ktere navic ponesou nasledky i za spolecenske zmeny, ktere provadime, nebo za nase drancovani zivotniho prostredi? Vazne to nevnimate ani jako bod k zamysleni?
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 1. 2025 20:39
Zajímavé, že o pár příspěvků výše píšeš o argumentacních faulech.Falesne dilema, sikmou plochu a strawmana.Tohle je krasna ukazka. Snad pochopite, ze na to nebudu reagovat.😀
👍Muzu poprosit, kde ty fauly vidite? Protoze ja je nevidim. Diky.Za me to neni falesne dilema ani sikma plocha, ani strawman. Snazim se davat pozor, ale muzu udelat chybu. Proto se ptam, jestli to nebere ani jako bod k zamysleni. Nikde netvrdim, ze je to cela definitivni pravda, poukazuju na tenhle detail, a zda ho bere v potaz.
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 1. 2025 22:18
Jasně, chápu, vlastní prdy, děti a fauly nevadí. 😀
Bylo ode me holt posetile ocekavat, ze byste mi pomohl, abych se takovym chybam priste vyhnul.Idealni by asi bylo na vas priste nereagovat, ale stejne bych si vas nepamatoval, tak holt uvidime priste.
Vakcíny nebyly drahé. Klidně bych si své koupil.Prachy unikaly jinudy Podnikatelům hlavně
Názor byl 1× upraven, naposled 19. 1. 2025 21:13
Pandemie byla draha. V situaci, kdy je spolecnost zadluzena a ten dluh zvysuje.Hazet vinu na podnikatele, politiky... zijeme v demokracii, a ta demokraticka spolecnost proti tomu prilis neprotestovala. Misto toho se resili antirouskari a covidioti. Ale ze tim poskozujeme dalsi generace, at spolecensky, vychovou/vzdelanim nebo ekonomicky, to bylo dost okrajove tema.Pobiha tady spousta takovych, co tvrdi, ze za napadeno Ukrajiny je odpovedny kazdy jeden Rus. A to v Rusku moc demokracie nemaji. Tak podobne je kazdy jeden Cech odpovedny za tyto skody.
Názor byl 2× upraven, naposled 19. 1. 2025 22:22
A co bys dělal? Nic?Všimněte si že antivaxery a popírače pandemie nepřesvědčite žádnými argumenty potvrzené vědou.To je důkaz že vyznávají jakési nativaxerske náboženství.
K cemu si myslite, ze tahle diskuze je?Vy si budete stat stale na svem, opakovat se jako kafemlejnek. Chapu, ze jste sem neprisel diskutovat, ale napravit svet prosazenim vlastni pravdy; ale sam ted pisete, ze to nelze. Zduvodnujete to nejakym nabozenstvim, hehe, ale cemu verite vy, ze to nevzdate, i kdyz vite, ze to nema cenu, a otevrene to priznavate?
Za mnou je epidemiologie jako věda. Je jako IT
Ne není. Ty žádné epidemiologické vzdělání nemáš. Veškerá svá tvrzení máš pouze podložená tím, že ti to doma řekla tvoje žena.
Zda se, ze jste si spletl vlakno.
Prosím MOC prosím hoďte už na Kiliána deku! To co tu plodí na "VTM" je opravdu bulvární dno horší jak Blesk.
že jo....? 🙂
Nechajte Kiliána na pokoji. Aj tak ho nikto neberie vážne a je tu s ním sranda. Takto môžeme na 100% vedieť, že to čo tvrdí Kilián je zaručene nezmysel.
Ano, odvádějte pozornost, strašte lidi hypotetickými smrtelnými viry, zatímco vámi oslavovaná letecká doprava svými zplodinami a hlukem prokazatelně zabíjí tisíce lidí!
Nic, co by nepořešila alobalová čepička a dámské tampony do nosních dírek.
K cemu jsou dobre ty tampony do nosnich direk?
A čemu uškodí?
Doplní ti styl k té čepičce.
A "prokazatelne" to je, protoze to tvrdi znamy konspirator v internetove diskusi?
OK. jdu si nakoupit do mrazáku kuřecí.. evidentně se blíží období kdy bude x-krát dražší a nebo nebude vůbec.
Ehm, ano. To je asi ten jediny racionalni zaver z celeho veseleho clanku..(A zvazte i nakup jineho drubeziho masa / produktu. Nepujde jen o ta kurata.)
Lidí je na světě moc. Příroda už se postará o nápravu, a nás se ptát nebude ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.