Ředitel Alstomu Dan Kurucz: „Vlaky to mají s vodíkem mnohem jednodušší než auta. I v Česku by mohly jezdit během pár let“

Diskuze čtenářů k článku

26. 12. 2022 18:57

Ak je rozdiel v cene na km pri nafte va vodiku 5KC a zaroven vodikova stanica obsluhujuca 300 km trat stoji cca 100M, tak nepocitajuc prerabku vlakov na vodik je rentabilita po 20 M najazdenych km na stanicu dajme tomu ze stanic treba 10 a pocitame s 50 vlakmi a 10 rokmi => 400tis km pre kazdy vlak najazd kazdy rok.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 12. 2022 18:37

Zase někomu jebe s tím vodíkem. Předělávat elektrické vlaky navodík je nebetyčná chujovina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 12. 2022 19:32

Ale o tom clanek vubec neni. Mozna byste si ho mohl precist. Docela to stoji za to, nejde o to, co tam napsano je, ale co tam napsano neni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 12. 2022 15:52

Nejsou na to nějaké dotace?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Jak používat VR k práci

Megatest 18 levných monitorů

Test lokátorů s Bluetooth

Průvodce nákupem RAM