Kdoví, jak jsou na tom registrace ojetých elektromobilů v Česku, např. i v porovnání s registracemi jiných ojetých vozidel? 😉
Hezké takže odečteme reexporty, odečteme auto pro firmy a zbude kolik ?Jinak samozřejmě očekávám , že to bude první zápis v TP. A nikoliv že to najel jen xxxx... km mimo EU.
Tak uvidíme jak dlouho… čilna prej škrtí dodávky surovin na ně potřebný…https://archiv.hn.cz/c1-67745530-ci...ili-vyrobu
Tohle německé autošáde vozítko používá baterie od CATL a nebo starší LG chem. Do skodovky dovezou jednotlivé články a tam je zkompletují.Proč je cena škody tak vysoká nevím. Bez dotací by si ani nevrzla.
Hele ale víš o tom, že dotace už dávno nejsou a stejně jí v květnu zaregistrovalo 377 lidí? Když ti žena zahne 377x, tak je to vlastně ok, protože si ani "nevrzla"?
Jojo, co sem řikal...
Neseděl jsem v tom, ale koukal jsem jen na videa. Jako fakt to nechápu, vždyť je to úplný laciný holátko, který v číně porazí i základní modely za 400 tisíc. Takovej lvl Dácie - nemyslím zpracováním, ale takovým tím stylem "vzali jsme ověřenou patnáct let starou techniku a teď to prodáme lidem co mají hlouběji do kapsy, ale chtěj nový auto".Při koupi bych měl pocit, že mě někdo pořádně oj3bal, ale asi do toho člověk musí započít tu běžnou 10% slevu a další jednotky, pokud je člověk dobrej vyjednavač. Jak někde u arabáčů tohle vyjednávání.
Nó, sedni si do toho. A pak do Tesly 😁))))))))
To je prave to. Jel jsem nekolikrat enyqem a to je strasne socialni auto. Jasne, kdyz je na to nekdo zvyklej, tak mu to neprijde, ale luxus neni o velikosti palubovky. Tesla je uplne nekde jinde, to je proti skodovce jak premie. Asi to bude tim, ze jsem si pohled na auta zkazil předchozími auty a ted vim kde se u skodovky setrilo.To je uplne stejny jako s barakama. Jednou stavis, venujes se tomu a pak od pohledu poznas, ktery barak usetril, i kdyz se to na prvni pohled nezda.
Názor byl 2× upraven, naposled 7. 6. 2025 10:15
Souhlas, luxus je o tym ovladat aj ventilačku přes displej bo aplikacu. To je supr. Ovládat stěrač přes X účet bude next a sociální status budoucnostě 😁)))))))))))))))))
Sed jsi v tom nekdy? Luxus neni nacvakavajici plas imitujici neco co neni, 2cm okrad displye ktery pripomina i uvnitr lacine tablety z roku 2010, tvrde materialy temer vsude, obloheni dveri lvl skoda 120, madlo jak z fabie predchozi generace, viditelne casti karoserie v knterieru kolem oken. A ano, nastaveni vydechu, ovladani sedacek, ovladani cehokoli pres display tak jak to ma tesla (ne tak jako skodovka) je budoucnost. Vzdyt prvni co udela polovina lidi ve skodovce je propojeni telefonu a zapnuti auto appky. Proc? Protoze puvodni system stoji za prd. Samozrejme, ze to auto jde vybavit normalni vybavou, ktera je ovladanim opozdena, ale to auto pak stoji majlant.Ale ocividne hodnotis auto podle levnejch nacvakavacich plastu a kroutitek ventilatoru.
Jojo, holobyt a stahování voken přes fejsbůk je náš vzor 😁))))))) dyť je krize, co lidi chcou, žejo?..... za paru let bude třeba k vytření zádele po rannej stolici aplikace, oučet na iXu, schváleni umělou inteligencou a bankovni identita 😁)))))) skvělá vize zářné budoucnosti- hať šíje Élon, náš fuehrer!Naštěstí nic z toho si člověk nebude brát jako omezování- budeme mít v hlavě čip od Neuralink a budeme happy...
Názor byl 2× upraven, naposled 7. 6. 2025 16:49
chci neco jako Felicia a Felicia Pick up , ne suv
> Hyundai Kona Electric 39Tady je právě moje Kona, kterou jsem si koupil v květnu tak že +1 :) Vůbec nechápu, proč o tom nikdo nemluví více – píšou o útocích Číňanů, kde základní verze s 25 kWh akumulátorem stojí nějakých 500 tisíc, a s normálním akumulátorem a vybavením už 900 tisíc.A ta Kona mě stála 850 tisíc, má tepelné čerpadlo, adekvátní baterii a veškerou nezbytnou výbavu.Za ty peníze to už vychází na cenu spalovacích aut – právě jsme vybírali mezi Toyotou CH-R a Konou. CH-R ve stejné výbavě stála stejně, ale Kona je větší, rychlejší a může klidně sloužit i jako jediné auto v rodině.Škodovky se mi rozhodně líbí, ale ceny jsou z kosmu – jasně, od 850 tisíc taky, ale jakmile nakonfiguruji pár nezbytných věcí, už se dívám na 1,2 milionu. A za ty peníze už mám Teslu, která je ve všem (kromě Muska) lepší, a když nakonfiguruji Škodovku jako Teslu, tak už se dívám na 1,7 milionu 0_0
vase Hnujdaj je vyrobena take z hliniku, tj spotrebovalo se tak asi 4x vice elektricke energie nez kdyby to byl lisovany plech, jsem rad ze jako clovek zijici v panelaku jdou na tyhle sracky penize z mych dani
Kokos ty co porovnavas. Je to tazke zmierit sa s tym ze Skoda je odpad. Ale ano bude sa to u vas predavat lebo Skoda, akurat si ludia nevedia uvedomit, ze uz to davno nie je Ceska znacka. Pri tom je to obycajny lowend.
takže my co nežijeme v panelácích na takové věci daně neplatíme? what?Přiznám se, že nemám tucha, kolik se spotřebuje při lisování energie, ale strašně rád bych věděl, proč tě to z podstaty tvého bydlení s3re.To že už dávno nemáš u svého místa nabíječku, je chyba vedení města a ne borce co má divnej vkus a koupil si Hyundai.
Nejprve nevím, odkud to máte, auto není z hliníku, je celé plechové.Podruhé, koupil jsem to bez jakýchkoliv daňových úlev, 850 tisíc je normální katalogová cena.Potřetí - za rok odvedu na daních za sebe a svou firmu víc, než vy odvedete za celý život.
Pritom staci aby si otevrel google/ai a zjistil, ze hyundai nepouziva ani zdaleka tolik hliniku jako napriklad tesla a ani u jedne automobilky se to verejne nikde nepise.
A jéžiš, čech porazil amíka i číňáka, to se našincům líbit nebude...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.