Počítač, porazil Kasparova v roce 1997. Jednalo se o tehdy specializovaný mainframe, který byl tehdy také v TOP500 superpočítačů. AlphaGo jel na hardwaru, který také patřil do TOP500 superpočítačů a už to nebyl jen Mainframe, ale klasický cluster s 20 42U racky, cca 2000 procesory a a 300 výpočetními karty od nVidie.A Go jsou stejně jako šachy primitivní hra, která nevyžaduje žádné vysoké IQ na to, aby jsi byl v té hře borec.Co se výkonu týče, exponenciální nárůst výkonu se už dlouho nekoná. Dále, zřejmě nechápeš, co znamená přejetí obrubníku. Přejetí obrubníku je v případě analogie šachu tah jezdcem po diagonále. Nelegální tah, podovod, který je základním mantinelem aby AI mohla vůbec fungovat. Žádná AI doposud nedokázala překonat tyto mantinely, protože by to nešlo nejen z právního hlediska, ale hlavně z deterministického. Jestliže by AI dokázala překonat mantinel, pak by počet řešení daného problému vzrostl z konečného na nekonečný. V šachu může nastat 10^43 až 10^123 situací. To samo o sobě je sice pro stroje normálně nespočitatelné, ale dá to zlimitovat, což přesně AI stroje dělají. Ovšem pokud řekneš AI, že neplatí žádná pravidla, tak počet možných stavů jde od 10^79000 minimálně, ale pokud nemáš opravdu žádné omezení, je to reálně nekonečno.Jinými slovy, nemůžeš chtít po deterministickém stroji, aby se choval nedeterministicky. To co AI dělají, že takové chování simulují, ale je to jen simulace.Co se týče říkání co bude nebo nebude možné. Prvně se ve svých predikcích pohybuji v realistickém časovém rámci. A proto je to stejné nikdy, jako když tvrdím, že nikdy nebude možné létat k jiným hvězdám, nemyslím tím nikdy v měřítku času vesmíru, ale v měřítku času běžného lidského života.