Robert Bigelow nabízí milion dolarů za důkazy o existenci posmrtného života

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 104

Názory k článku

24. 01. 2021 08:47

To si fakt někdo myslí, že po smrti zůstane jeho vědomí "naživu"? Smiřte se s tím, že po smrti po vás nezbyde absolutně nic...Kromě nějakých fotek, písemností a po těch slavnějších nějaké vědecké práce a např. po hercích filmy. Po "obyčejných" lidech za 100 - 200 let ani pes neštěkne. Ani potomci o nich nebudou nic vědět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 01. 2021 21:49

Hehe. Tady nikdo neví že před 120 lety jsme byli velmocí ve spiritismu? Celý svět to zaujalo. Dělalo se množství pokusů se zajímavými výsledky. Fotila se ektoplasma co jde i z ucha. Videa levitace stolku. Tisíce knih. Zametli se to pod koberec. Lidí se toho bojí ale nepřiznají to. Přitom to není těžké naucit. Vývoj couvá. Bohužel. V Nové Páce mají muzeum viz gugl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 01. 2021 21:02

Tahle otázka je dávno vyřešena.
Vyřešil ji Buddha Šakjamuni a po něm nepřerušená řada dalších až do současnosti.Ve východoasijských zemích (buddhistických a hinduistických) bylo zaznamenáno X případů kdy malé děti popisovaly a poznávaly místa a lidi ze svých minulých životů.
Nebyli to jen Dalajlamové a Karmapové. I obyčejní lidé. Takové prožitky má i mnoho lidí v naší euroamerické civilizaci, akorát zde jsou lidi s podobnými prožitky označováni za blázny a proto o tom prakticky nikdo, kdo si opravdu něco pamatuje, nemluví. Mimochodem, sám Buddha řekl: bude-li věda tvrdit něco jiného než já, věřte vědě. Zatím věda jen potvrzuje to co učil Buddha. (mluvím o takových věcech jako Higgsův boson, kvantové jevy, vznikání a zanikání částic...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 01. 2021 13:42

Problém je v tom, že různá náboženství mají po smrti něco jiného. Buď se většina či všichni mýlí nebo naopak mají všichni pravdu. Pokud se mýlí, tak je jedno v co budeme věřit, stejně to bude jinak a nejde s tím nic dělat. Jestli nebude vůbec nic a "duše" zanikne, pak jaký smysl má sám život?Spíš myslím, že BUĎ všichni mají pravdu a co bude po smrti záleží na tom v co bytost za života věří. Křesťani se budou smažit v kotlích...když to tak chtějí.
NEBO se stane to, v co věřím já a to že dojde k reinkarnaci duše. Žádné nebe, peklo, Valhalla, či očistec... prostě se pak duše přesune do nového těla co bude zrovna na řadě tady na Zemi nebo v jiném světě (prosil bych když tak nějaký fantasy s magií a tak). Ale kdo ví, třeba už nyní žijeme v očistci nebo virtuální realitě nebo vše je úplně jinak, jak si nikdo z nás nedokáže ani představit. Doufám, že se jednou pravdu dovíme... jen to možná v té době bude už k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 01. 2021 02:31

Tak vědomí asi těžko, přesto si dědictví minulých generací nosíme v sobě, v DNA a to i v takzvané balastní struktuře. Už se rodíme s dědictvím po matce, otci, dědovi, babičce, ... kdo je všímavý, ten už jistě ví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 01. 2021 01:36

Kdo by ty prachy nechtěl, že? To se najde banda!
Má to však jeden háček. Zákony kvantové mechaniky.
Teleportace je sice pavěda, ale k vysvětlení teleportace se už používá skutečná kvantová mechanika.
A ta dokázala, že kdyby se případné vědomí "dalo" přenést a skutečně přeneslo na jiné médium, to původní vědomí by bylo zabito.
Globálně je to nesmysl, protože provázat mezi sebou dokážeme pouze subatomární částice a nikoliv celý komplex "vědomí" nebo těla. Což je tvořeno celými molekulami a celými atomy.
Ještěže není v podmínce, že se musí jednat o vědecký důkaz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2021 23:02

Kdo zemře a zvládne jej kontaktovat, tomu vyplatí milion .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2021 22:32

Elon Musk si myslí, že jsme simulace...takže pokud jsme simulace v počítači vyspělejší civilizace, tak posmrtný život je možný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2021 18:40

Skor by mu mohol dat niekto dokaz o neexistencii posmrtneho zivota, ale za to peniaze nerozdava, ze?Existuje minimalne jedna moznost "posmrtneho zivota", ak by sme zili v simulacii, alebo matrixe, potom by sme sa po smrti vlastne len prebudili do skutocnosti, resp. do primarneho tela, nase aktualne tela by mohli byt nieco ako avatary. Tiez tento svet by mohol byt nieco ako virtualna realita, hra, kde by sme si zamerne zablokovali cast vedomia o tom, ze to nie je skutocna realita. Dalej by to mohol byt nejaky hromadny sen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2021 18:27

ja za to iste ponukam 100 miliard trilionov eur. ponuku myslim uplne vazne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2021 18:11

Na tohle téma vyšel na začátku ledna na Netflixu skvělý šestidílný dokument - Surviving Death. I když se tam nedá věřit úplně všem(u) nebo se vším souhlasit, tak to bylo super

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2021 17:14

Robert Bigelow nabízí milion dolarů za důkazy o existenci posmrtného života.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------To je dobrý idiot !Jako že si někdo vezme na Onen Svět kameru, nafilmuje mu to tam i Pána Boha
a vrátí se zpět na Zem, aby mu předal Důkaz ???Viděl jsem Koně blít, Motýla chcát, Cikánský vůz převrácený,
ale takového Tupce jsem zatím nepotkal !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2021 17:03

Tak jo. Ať mě je vyplatí a já se mu potom ozvu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2021 16:59

je klidně možné, že ON (jedno jestli mu budeme říkat Bůh nebo Velký programátor) nastavil před destrukcí organismu automatické stahování do nějakého cloudu s názvem Nebe & Peklo, kde se do konce toho pokusu zvaného Vesmír budou donekonečna vykecávat Sokratové s Freudy nebo vřískat bolestí Napoleónové s Hitlery, ale proč by při svých schopnostech nezajistil, aby z těch cloudů neunikaly nějaké přeslechy do toho prostředí, jehož obyvatelé si tak domýšlivě myslí, že se nazývá Realita? To snad leda, že by to tak chtěl ... že by se tím vyvoláváním duchů bavil? Tak třeba jednoho ducha Bigelovovi pošle a ten mu řekne "Roberte, jsi na řadě se zálohováním"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2021 16:40

Kdyby vaše kognitivní schopnosti + paměť nevyžadovaly fyzickou platformu, příroda by se nikdy neobtěžovala designovat mozek. Plus samozřejmě v takovém případě by vaše "nefyzická" osobnost nešla ovlivnit psychofarmaky, zraněním mozku, věkem atd, prostě tělo by bylo jen dálkově řízený avatar... Nezdá se mi, že bychom podobné symptomy pozorovali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  22. 01. 2021 16:37

Matouš 5, 26: "Amen, pravím ti, že odtud nevyjdeš, dokud nezaplatíš do posledního haléře."Vždycky mě zajímalo co konkrétně je tím míněno... A teď vidím, že je to jeden milion dolarů. Tak snad Bohu a jeho poslům, případně různým vesmírným silám či Aštaru Šeranovi nebude vadit vzrůstající inflace a podají Bigelowovi jasný důkaz včetně studie a doufám, že dodrží zadaný rozsah znaků. Mimochodem všechny teologické nauky a všichni, mně známí, duchovní mistři pracují s vírou, nikoliv s podáváním důkazů a stejně tak s tezí, že jakékoliv duchovní poznání musí být nezištné. Proto je takové "zadání" už z principu pitomost a plnit jej budou nikoliv lidé, kterým záleží na existencionálních otázkách, ale kterým záleží na komerčních otázkách a finančním profitu.Snažit se pomocí peněz dosáhnout důkazu o posmrtném životě je podobné jako se snažit dosáhnout lásky ostatních tak, že je budu mlátit, dokud mě nezačnou milovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2021 16:30

Pokud smrt definujeme jako srdeční zástavu, tak to vědomí přežije nějakou dobu, ale bez mozkové aktivity není vědomí. Možná přijde revoluce s budoucí HW a nějakými algoritmy, co dokáží replikovat procesy v mozku.
Médiím se nedá věřit nic, po násilnících a vrazích jsou ta největší spodina společnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2021 16:20

Škoda, že ti co by to mohli dosvěčit jsou dojednoho mrtví 😂

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 01. 2021 16:03

Začíná si uvědomovat, že zubatá se neodkladně blíží?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor