Roční test elektromobilu v českých podmínkách: Jde to i v zimě a baterka překvapila

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 54

Názory k článku

02. 03. 2021 15:48

Pořád ještě chybí postavit ty 4 Temelíny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 03. 2021 14:14

Pan novinar ma skvelou slovni zasobu, radost poslouchat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 03. 2021 12:18

Stačí jedno, cena nových baterek.Kdybych doma poznamenal, že chci nové baterky za 1,3, tak fakt nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 03. 2021 10:41

Cena pořízení je samozřejmě pro penzistu, nebo rodinu šílená. Ale to nadšení testera a popis odpovídá, že jde o parádní hračku a dobrý koncept budoucího masového ježdění. Už ani nebudu opakovat známé, hajtry již pomalu utichly i to je dobrá změna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 03. 2021 10:33

ani toto video mě nepřesvědčilo si el. auto koupit
1+1=2, to není o tom že to lidi nechtějí, nevyplatí se to
baterie za 1.3mil Kč auto za 1.4 -to zbytek auta je za 100tis?elektriku jsem si zkusil, jízda fajn, ale neuvedli jste tyto zásadní nevýhody
-finančně se to nevyplatí (to co ušetřím o to míň stojí klasika a ještě míň)
-v porovnání s klasikou, je to velmi těžké auto, 1.8t prázdné na prcka není málo a to cítíte hned když projedete pár zatáček a děr
-nabíjení je zásadní problém, pár aut ok, ale pokud budou mít všichni/většina tak na to není navržena distribuční síť (řadový dům má vyhrazeno cca 5kW z trafostanice, byt ještě míň)
pro rychlonabíjení (22kW) je na sídlištní trafačce přípojka pro max 2 auta!
je to hezký, ale pokud benzín nebude za 100kč/l tak nemá smysl o tom uvažovat
a až bude, tak si to nikde nenabijeme a pokud nepostavíme jaderku, tak se o emisích nemá cenu bavit, ale to už jsem jinde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (33)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 03. 2021 08:34

Test v zimě znamená pro většinu lidi že vozidlo nejen v zimě jezdí ale že vozidlo parkuje v zimě , nabíjí v zimě a ne par minut ale třeba celpu noc či den takže uvnitř z vozu je i teplota minus °C a je na něm třeba i vrstva sněhu a námrazy..... Takže tech 3xx km je už na potaženou..... u auta za milion které není zrovna supersport

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor