S postupujícím věkem chřadne člověk na těle i na duchu. Odchází nám dřív hlava, nebo tělo?

Názory k článku

Net.Xtreme  |  31. 03. 2020 12:55  |  Microsoft Windows 10 Chrome 80.0.3987.149

jak komu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
malvino  |  31. 03. 2020 16:29  |  Microsoft Windows 10 Firefox 74.0

Ta baba nalevo docela ujde.

dolph1888  |  31. 03. 2020 17:10  |  Microsoft Windows 10 Firefox 75.0

Podívejte se na to nejsou třeba studie, můj téměř 100letý děda je stejným lodním modelářem jako za mlada, jen už potřebuje brejle a občas hůl při chůzi (klouby / kyčle má dávno vyměněné a zuby umělé – všechny nás to s Boží pomocí čeká, je třeba se tak požehnaného věku totiž dožít). Já jsem v rodině možná podědil jistou hravost a chlapeckost, dodnes rád překvapuji ženu jako na škole (známe se ještě dřív, ale to je jedno), umím si vyhrát s dětmi (nejen vlastními, ale i z příbuzenstva, po okolí), legraci miluji třeskutou a humor černočerný, prosté duchem neumím stárnout („forever young”). Ano pozoruji, že už se nemůžu opíjet 3 dny v kuse, nemůžu být tolik dní za sebou vzhůru, „nestříkám” 3 metry a po fyzické námaze déle nabírám síly, ale nejhorší co může být je 20 – 30letý „stařec”. Možná nakonec, proč to tak mám, pokud to není geny, možná tím, že jsem v životě vždy právě dělal to (živil se tím) co mě skutečně bavilo, už od střední, co kamarádů mělo problém s vyhořením pod bičem otrokáře (bosse) naštěstí se jim dostalo dobré pomoci (nešoupl je doktor jen tak do blázince pod prášky).
> Já měl být vědec, ti lidé složitě přicházejí na to, co jim řekne poslední selka z vesnice.

SaiyansX  |  02. 04. 2020 16:09  |  Microsoft Windows 7 Chrome 80.0.3987.149

Takový nezmar (Hydra) nestárne, dožívá se desetitisíců let. A co Želvuška? Přežije i ve vesmírném prostoru ...

Kevlarius  |  04. 04. 2020 18:24  |  Microsoft Windows 10 Firefox 74.0

Stáří je na prd. Po třicítce nevidím na procesu stárnutí vůbec nic pozitivního. Kdyby někdo chtěl ode mě schopnost tohoto procesu odkoupit, tak bych to na něj převedl velmi levně a klidně bych žil dál bez schopnosti stárnout.