Asi jste si spletl vlákno.
Tady se bavíme o autě, které funguje bez aktualizací. A na místním trhu taková vozidla jsou, například Lada Niva.Myšlenka na neřízený karburátor je poněkud absurdní. Jen byste s tím přejel hranice a okamžitě by vás odsoudili k doživotní práci v kamenolomu.
Stejně tak nechápu požadavek na výkon, ale to je vaše věc. Mě vždycky zajímal poměr hmotnost/výkon, a tam se dá docela dobře pracovat s Kaipanem - motor s jednobodovým či vícebodovým nepřímým vstřikem, výkon sice nic moc, ale hmotnost to zachraňuje. A pokud chcete, tak si ten motor předěláte i na karburátor, případně tam lze dát karburátorový motor z Favorita, ale to se mi zdá jako hovadina, k tomu fakt není důvod. Spolehlivost má nepřímý vstřik daleko vyšší a pokud se bojíte EMP pulzu, tak vám stejně chcípne palivové čerpadlo a zapalování, takže si karburátorem nepomůžete.