SpaceX | Elon Musk | IT Osobnosti

Šéf NASA: Elona Muska už s trávou a alkoholem neuvidíte

Šéf NASA Jim Bridenstine se nechal poprvé veřejně slyšet k netradiční aféře okolo Elona Muska, který na sklonku léta vystoupil v internetovém pořadu Joe Rogan Experience #1169 a společně s jeho moderátorem si dopřál marihuanu a whisky.

I když ne vlastní, nutno podotknout, produkce si totiž vše nachystala a nebohý Musk prostě neodmítl. Z videa je ale patrné, že jej situace trošku zaskočila.

Bridenstine nedávno oznámil hloubkový audit soukromých společností, které se podílejí na misích s lidskou k ISS, Musk totiž v pořadu vyprávěl, jak velmi těžce pracoval v Tesle a spánek se pro něj stal velmi nedostatkovou kratochvílí.

NASA si nyní není jistá, zdali podobné podmínky nepanují i ve SpaceX a jestli tamní inženýři také nezahánějí pracovní stres alkoholem a drogami. Nařízený audit bezpečnosti práce, který proběhne i v Boeingu, proto zkontroluje, jak to v obou inženýrských doupatech opravdu vypadá na denní bázi.

Podle Bridenstina byl Muskův výstup nešťastný a zpochybnil vysoké standardy Národního úřadu pro letectví a kosmonautiku. Každý hráč, který bude posílat Američany na oběžnou dráhu, musí jednoduše splňovat mnohem přísnější podmínky než dodavatel v tradičním průmyslu. SpaceX přitom ve spolupráci s NASA vyvíjí vesmírnou loď Crew Dragon.

Diskuze (44) Další článek: G.Skill začal prodávat DDR4 Trident Z Royal: Mají frekvenci až 4 600 MHz a luxusní design