Šéf VW Group říká, že nás čeká ještě větší změna, než je elektrifikace

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 58

Názory k článku

30. 09. 2021 22:04

Šéf VW Group říká, že nás čeká ještě větší změna, než je elektrifikace...
To má pravdu, ale jen v tomhle. Ta větší změna bude spočívat v tom, že většina obvyvatel EU na auto nebude mít love.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
18. 09. 2021 21:07

Co to bere za drogy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
07. 07. 2021 13:08

Cela ta pseudo-ekologie pod nazvem EV auticka je usmevna. Uz se tesim na to az bude EV auticek 10-15% to bude bzunda v tech frontach na dobijeckach ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 07. 2021 21:47

Pevne verim, ze toto vydirani koncernu VW zlomi vaz. Tato firma patri na smetiste dejin...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 07. 2021 16:54

Nasi novodobi "zeleni" marxiste jiz davno rozhodli, ze aut musi byt mene. Presne tam ted miri elektroauta. Prilis draha, masove nerozsiritelna. Tomu predchazel pokus o "sdilena" auta, dopadl tragicky. Proc ? Protoze lidi chtej sva auta vlastnit. Proc ? Protoze je chteji ridit. Az je nebudou moci ridit, vlhky socialisticky ekosen bude snaze splnitelny. Ikdyby to "AI" melo obcas nekoho zabit ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 07. 2021 22:18

Auta budou jina, az si je stahnete do 3d tiskarny a koupite si k tomu motor s baterii. A to si piste, ze komunita vznikne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 07. 2021 13:33

Podporujem elektromobilitu aj autonómne jazdenie, ale. S tými samojazdiacimi autami to ale nebude až tak horúce /horké/. Páni, čo dávajú také vyhlásenie, asi zabúdajú na Paretovo pravidlo 20 % : 80 % (dvadsať na, resp. ku osemdesiat). To funguje prakticky všade. V tomto prípade by sme ho mohli interpretovať asi takto:
Zvládnuť 80 % situácií, s ktorými sa autá stretávajú, zaberie 20 % času vývoja softvéru. Ale dokončiť tých posledných 20 % situácií zaberie násobne viac času, teda tých 80 % z celkového času vývoja. Čísla 20 a 80 sú samozrejme orientačné, môžu to byť 75 na 25 či 85 na 15.
Bolo by vhodnejšie to riešiť inak: najskôr sa snažiť doladiť systém pre jazdu po diaľniciach. Jednak je tam najhustejšia premávka (provoz), a jednak je to paradoxnejšia najúnavnejšia časť - hlavne pri dlhodobých jazdách.
Len to nemôže byť len sólo projekt automobiliek. Musia k tomu byť diaľnice perfektne označené dopravným značením a musí existovať bezproblémové pokrytie diaľnic vysokorýchlostným mobilným signálom.
V takom prípade si viem predstaviť, že by autá (vrátanie kamiónov aj autobusov) mohli jazdiť autonómne už v najbližších rokoch, samozrejme ale za prítomnosti vodiča. Ale len po tých zmienených diaľniciach. Postupne by sa k nim mohli pridávať ďalšie a ďalšie typy ciest. Napr. cesty v mestách.
Čakať na to, až bude vyvinutý systém, ktorý bude dokonale zvládať autonómnu jazdu, mi príde veľmi naivné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 07. 2021 07:35

no pokud to ma doprovazet stejna ostuda jako u ID.3, kde SW byl ale tezce nedoreseny, tak radejc at na nic nehrabou / nic nepredstavujou, dokud to fakt nebude poradne odzkouseno. I tak tam bude beztak chyb jak maku... oni to proste umej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 07. 2021 19:40

Autonomní řízení může být dobré pro ty, které řízení prostě nebaví, nebo to neumí a neumí si to přiznat. Se jen obávám, že v zájmu jakési pseudobezpečnosti a snahy o nulovou nehodovost, což je nereálný cíl, to bude nuceno všem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 07. 2021 17:09

To se ovšem spíše týká vyspělých zemí, my to můžeme klidně pustit z hlavy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 07. 2021 12:18

Autonomní řízení má cenu někde u letadla, nebo luxusních, nesportovních aut typu Rolls-Royce, Lincoln, nebo Bentley.
Nemá to ale smysl dávat do aut uživatelské třídy jako Škoda, WW..., protože je to neuvěřitelně prodraží.
Nevidím reálné, že by se autonomně řízená elektroauta prodávala pod milion.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 07. 2021 11:57

Plně souhlasím, že autonomní řízení bude pro svět daleko větší změna než elektromobilita. A velmi se na to těším. Sice mi řízení nedělá problém, ale dokážu si představit mnohem lepší trávení času, než točit volantem a šlapat pedály... i kdybych ten čas měl prospat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  04. 07. 2021 11:43

V dnešnej dobe je možné nepohodlnú osobu na diaľku zničiť iba digitálne ( vymazať peniaze, zamedziť prístup na chránené miesta).S autonómnymi autami sa otvára úplne nová sféra možností. Nehrajme sa na to, že sa to nebude diať. Bude a roztočí to obrovské kolo hackingu a štátnej kontroly. Nepohodlnú osobu potom jedoducho vymažete na diaľku fyzicky. Buď plánovaná autonehoda, alebo únos.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 07. 2021 11:43

Alespoň jim ty auta nehoří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 07. 2021 09:38

Mám jen já dojem, že VW aby zamazala stopy po dieselgate, zhlídla se ve filmu Vrtěti psem a říká lidem, co si mají myslet a co chtějí? Nevytváří náhodou podle scénáře blízkého filmu falešnou poptávku aby odvrátili pozornost od toho, co způsobili?
„Proč pes vrtí svým ocasem? Protože pes je chytřejší než ocas. Kdyby byl ocas chytřejší, vrtěl by ocas psem.“ - viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Vrt%C4%9Bti_psem... „Proč si zákazník zákazník vybírá co si koupí a co ne? Protože zákazník je chytřejší než výrobce a prodejce, který by mu vnutil i suché z nosu. Kdyby byl výrobce a prodejce chytřejší, vrtěl by zákazníkem.“ - Obávám se, že se to už děje mírou nevídanou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
04. 07. 2021 09:21

Novodobý euroobčani co neumějí ani řídít auto v hippie vanu ID.Buzz.... Jo, takový budoucnosti bych věřil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor