Martin Prokop
Martin Prokop
10. 11. 2019 • 19:02

Pokus to nema homologaci na silniční provoz v EU , tak ideálně leda do mesta na MX trať.

brk77
10. 11. 2019 • 16:25

Jaký je vůbec pro tuhle věc potřebný řidičák?

PatrikX6
10. 11. 2019 • 16:14

Výdrž slabá, cena vysoká. To není kupní poměr.

dolph1888
dolph1888
10. 11. 2019 • 15:28

Terénní motorky jsou vhodně do města, někomu v PR už hrabe? A co spoluobčané, lidé procházející se parky a lesíky, ti budou co, uskakovat jak kamzíci? Jo takhle, on ten eKrám má malou výdrž a horský terén moc nedá co, nikoho by moc nebavilo dokončit jen 1/3 trati, protože v terénu stejně jako při vysoké rychlosti eMobily žerou. Však také tank a další armádní technika si na elektromobilitu hezky počká, plynovou turbínu hned tak něčím při stejném výkonu/hmotnosti nenahradíš a lodní pomaloběžné diesely z Finska také ne. Navíc obě řešení se hasí mnohem lépe než baterie, která musí x-dní ležet ve vodní lázni či inertním plynu, aby se opakovaně nevzněcovala.

mungo
mungo
10. 11. 2019 • 14:14
neilz
10. 11. 2019 • 10:53

nj jenze ten dojezd je vetsinou pri 50-60kg jezdci po rovine a 20km rychlosti, pokud to clovek zene tak je na polovine

Určitě si přečtěte

Články odjinud