Za loňský rok Seznam.cz utržil 4,48 miliardy korun a vykázal hrubý zisk 1,6 miliardy (před zdaněním a odpočtem úroků). Pro největší ryze českou internetovou firmu to znamená meziroční růst tržeb o 8,8 %.
Na čem běží Seznam.cz: Běžný standard už nestačí, přechází na vlastní cloud i servery
„Seznam.cz má za sebou mimořádně úspěšný rok. Soustředili jsme se během něj na masivní investice do reklamních systémů i technologických platforem pro distribuci obsahu třetích stran. I tak se nám podařilo udržet profitabilitu okolo 36 % a s tím jsme velmi spokojeni,“ řekl k finančním výsledkům Pavel Zima, co-CEO společnosti Seznam.cz.
Nejvíce Seznam.cz těží z internetové reklamy, kde zaznamenává také nejvyšší nárůst zisku. V rámci služby Sklik se podařilo meziročně navýšit zisk o 25 %, v RTB dokonce o 45 %.
Firma nyní nejvíce investuje do svých mediálních aktivit. Loni spustila celoplošnou terestricky vysílanou televizní stanici a koupila rádia Expres FM a Classic Praha. Intenzivně se také věnuje tvorbě internetového zpravodajství a videoobsahu.
Seznam umí nově registrovat domény. Vyzkoušeli jsme jednu z nejdelších možných