Skandál: Německé automobilky financovaly tajné testy na opicích i lidech

Názory k článku

kazeasch  |  30. 01. 2018 12:06  |  Android Chrome 64.0

Nojo, Němci. Co se v mládí naučíš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Pacikx  |  30. 01. 2018 18:05  |  Microsoft Windows 10 Chrome 63.0.3239.132

A stejně se najdou idi*** co jdou, a od jedné z těchto automobilek si ten jejich křáp koupí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnST  |  30. 01. 2018 22:17  |  Microsoft Windows 10 Chrome 63.0.3239.132

Tak toto je uz silna kava. Tym skopcakom asi prdlo v makovici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
El Vigo  |  31. 01. 2018 03:27  |  Android Chrome 60.0

Dermatologicky Testováno na zidech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vzach  |  31. 01. 2018 09:29  |  Microsoft Windows 10 Firefox 58.0

Neprobíhaly nějaké podobné, ale dlouhodobé, testy i u nás? Asi je financoval někdo jiný, např. pokus se zpomalováním dopravy v Praze na magistrále pomocí semaforu, nebo snížení rychlosti kvůli omezení hluku. Prý to mělo mít za následek i nižší emise pro obyvatele v okolí, ale ve skutečnosti je nejspíš nikdo objektivně neměřil anebo neporovnával. Nebo třeba ten stále probíhající pokus otrávit co nejvíce obyvatel Spořilova tím, že kamiony, které by mohly jezdit rovně po Jižní spojce přímo na Plzeň se odklánějí před D1 na nedokončený obchvat Prahy tak, aby jejich emise dusily Spořilov z obou směrů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 01. 2018 12:20 | Microsoft Windows 10 Firefox 58.0

To je nějaký nesmyls/fake news, ne? Nebo nesmyslně napsané. Aspoň ta část s "defeat devices".
Pokud teda nejsem mimo s tím, co vím o dieselgate. Ty "defeat devices" přece nemaskují reálné emise. Ony dokážou poznat, že auto je ve stavu měření emisí, a přepnou motor do speciálního režimu, kdy jich produkuje minimum.
Ale pokud budu emise měřit a zároveň ty zplodiny někam pouštět, tak nemůžu nameřit něco jiného, než skutečnost.Aha, po přečtení zdroje je jasné, že výzkumnící měřili něco jiného, než jsou reálné emise v provozu (právě díky "defeat devices"), nevěděli, že to neodpovídá realitě, ale pak to měli dávát do souvislosti s běžným provozem.
Taky to mohlo být v tom článku srozumitelněji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor