Představení prvního elektromobilu Škoda na koncernové platformě MEB je naplánované na 1. září. Automobilka ale k modelu  Enyaq iV  postupně uvolňuje nákresy a maskované fotografie prototypů.

Představení prvního elektromobilu Škoda na koncernové platformě MEB je naplánované na 1. září. Automobilka ale k modelu Enyaq iV postupně uvolňuje nákresy a maskované fotografie prototypů.

Škoda Enyaq iV bude SUV s délkou 4648 mm. I když některé z připravovaných variant pohonu budou mít náhon na všechna čtyři kola, přední a zadní náprava budou komunikovat elektronickou cestou. Nebude tedy potřeba středový tunel spojující nápravy mechanicky jako u jiných škodovek 4×4.

Škoda Enyaq iV bude SUV s délkou 4648 mm. I když některé z připravovaných variant pohonu budou mít náhon na všechna čtyři kola, přední a zadní náprava budou komunikovat elektronickou cestou. Nebude tedy potřeba středový tunel spojující nápravy mechanicky jako u jiných škodovek 4×4.

Interiér by i díky tomu měl být vzdušný, s důrazem na prostor.

Interiér by i díky tomu měl být vzdušný, s důrazem na prostor.

Ve voze nebude tradiční přístrojový štít. Měl by stačit malý displej před volantem a k němu head-up displej s rozšířenou realitou.

Ve voze nebude tradiční přístrojový štít. Měl by stačit malý displej před volantem a k němu head-up displej s rozšířenou realitou.

Centrem přístrojové desky je 13" displej, o patro níž najdeme jen ta nejdůležitější fyzická tlačítka.

Centrem přístrojové desky je 13" displej, o patro níž najdeme jen ta nejdůležitější fyzická tlačítka.

Enyaq iV bude pětimístný, dorazí také ve verzi RS a nabídne dvě karosářské varianty – klasické SUV a SUV-kupé, vycházející z konceptu Vision iV.

Enyaq iV bude pětimístný, dorazí také ve verzi RS a nabídne dvě karosářské varianty – klasické SUV a SUV-kupé, vycházející z konceptu Vision iV.

Při porovnání rozměrů má Enyaq nejblíže ke Kodiaqu. Největší rozdíl bude ve velikosti zavazadlového prostoru. Zatímco do SUV se spalovacím motorem se vejde objem 835/2065 l, u elektromobilu je kufr menší: 585/1711 l.

Při porovnání rozměrů má Enyaq nejblíže ke Kodiaqu. Největší rozdíl bude ve velikosti zavazadlového prostoru. Zatímco do SUV se spalovacím motorem se vejde objem 835/2065 l, u elektromobilu je kufr menší: 585/1711 l.

Enyaq ve variantě se zadním pohonem bude dostupný ve třech verzích lišících se kapacitou baterie, výkonem motorů na zadní nápravě, dojezdem (340–500 km) a zrychlením. K nejnižší variantě vybavené baterií 55 kWh nebude možné připojit přívěs.

Enyaq ve variantě se zadním pohonem bude dostupný ve třech verzích lišících se kapacitou baterie, výkonem motorů na zadní nápravě, dojezdem (340–500 km) a zrychlením. K nejnižší variantě vybavené baterií 55 kWh nebude možné připojit přívěs.

Dvě verze budou k dispozici s pohonem 4×4: běžná a RS.

Dvě verze budou k dispozici s pohonem 4×4: běžná a RS.

Škoda označuje elektrický Enyaq za svou novou vlajkovou loď. Škoda Superb oficiálně ztratí status vrcholného modelu automobilky.

Škoda označuje elektrický Enyaq za svou novou vlajkovou loď. Škoda Superb oficiálně ztratí status vrcholného modelu automobilky.

Start sériové výroby je plánován na konec letošního roku a uvedení na trh proběhne na začátku roku 2021.

Start sériové výroby je plánován na konec letošního roku a uvedení na trh proběhne na začátku roku 2021.

Enyaq iV bude vznikat v Mladé Boleslavi po boku konvenčních modelů se spalovacími motory.

Enyaq iV bude vznikat v Mladé Boleslavi po boku konvenčních modelů se spalovacími motory.

Podrobné informace o  Škodě Enyaq iV  najdete na webu  AutoRevue .    

Podrobné informace o Škodě Enyaq iV najdete na webu AutoRevue.    

Škoda Enyaq iV bude SUV s délkou 4648 mm. I když některé z připravovaných variant pohonu budou mít náhon na všechna čtyři kola, přední a zadní náprava budou komunikovat elektronickou cestou. Nebude tedy potřeba středový tunel spojující nápravy mechanicky jako u jiných škodovek 4×4.
Interiér by i díky tomu měl být vzdušný, s důrazem na prostor.
Ve voze nebude tradiční přístrojový štít. Měl by stačit malý displej před volantem a k němu head-up displej s rozšířenou realitou.
Centrem přístrojové desky je 13" displej, o patro níž najdeme jen ta nejdůležitější fyzická tlačítka.
20
Fotogalerie

Škoda 1. září předvede Enyaq iV, svůj první elektromobil na platformě MEB. Takhle bude vypadat

Představení prvního elektromobilu Škoda na koncernové platformě MEB je naplánované na 1. září. Automobilka ale k modelu Enyaq iV postupně uvolňuje nákresy a maskované fotografie prototypů.

Škoda Enyaq iV bude SUV s délkou 4648 mm. I když některé z připravovaných variant pohonu budou mít náhon na všechna čtyři kola, přední a zadní náprava budou komunikovat elektronickou cestou. Nebude tedy potřeba středový tunel spojující nápravy mechanicky jako u jiných škodovek 4×4. Interiér by i díky tomu měl být vzdušný, s důrazem na prostor.

Ve voze nebude tradiční přístrojový štít. Měl by stačit malý displej před volantem a k němu head-up displej s rozšířenou realitou. Centrem přístrojové desky je 13" displej, o patro níž najdeme jen ta nejdůležitější fyzická tlačítka.

Enyaq iV bude pětimístný, dorazí také ve verzi RS a nabídne dvě karosářské varianty – klasické SUV a SUV-kupé, vycházející z konceptu Vision iV.

Při porovnání rozměrů má Enyaq nejblíže ke Kodiaqu. Největší rozdíl bude ve velikosti zavazadlového prostoru. Zatímco do SUV se spalovacím motorem se vejde objem 835/2065 l, u elektromobilu je kufr menší: 585/1711 l.

Enyaq ve variantě se zadním pohonem bude dostupný ve třech verzích lišících se kapacitou baterie, výkonem motorů na zadní nápravě, dojezdem (340–500 km) a zrychlením. K nejnižší variantě vybavené baterií 55 kWh nebude možné připojit přívěs. Dvě další verze budou k dispozici s pohonem 4×4: běžná a RS.

Škoda označuje elektrický Enyaq za svou novou vlajkovou loď. Škoda Superb oficiálně ztratí status vrcholného modelu automobilky. Start sériové výroby je plánován na konec letošního roku a uvedení na trh proběhne na začátku roku 2021. Enyaq iV bude vznikat v Mladé Boleslavi po boku konvenčních modelů se spalovacími motory.

Podrobné informace o Škodě Enyaq iV najdete na webu AutoRevue.

Určitě si přečtěte

Články odjinud