opravy textu v zavorkach: opravdu vyřešíte (nebo si pridelate) řadu problémů ,aniž byste odlepili oči od silnice. I ve videu uvidíte, že rozpoznání hlasu není dokonalé. Občas se nestane nic, občas Laura vymyslí nesmysl (jehoz reseni vas vyrusi od rizeni a v krajnich pripadech muze ohrozit i vasi jizdu) :-/
Chápu že vkus je individuální, ale proč moderní infotainment vypadá jakoby někdo vybavený basou piv a hotglue pistolí na palubku přibastlil iPad z roku 2010? Je to je nějaká reference na Teslu model 3, dají se ty tablety měnit nebo proč proboha nejdou nějak zabudovat do palubky? A propos při budgetech všech automobilech - proč to odezvou a plynulostí v navigaci není ani na úrovni toho iPadu z roku 2010? Mám pocit, že budeme mít dříve auta na vodík než autonavigaci co se neseká 😀
Zvolené umístění má svůj smysl, z hlediska ergonomie i bezpečnosti je výhodnější, aby byl displej s dotykovým ovládáním co nejblíže zornému poli.
Upřímně z hlediska ergonomie a bezpečnost je nejlepší mechanické tlačítko, které lze obsloužit poslepu, nebo alespoň touchscreen doplněný mechanickým ovladačem. Vzhledem k tomu, že tlačítka tu prakticky vymítili tu je hraní si na "ergonomii a bezpečnost" trochu pokrytecké. Není nic horšího než tapnout a pak sekundu čekat jestli to zareagovalo nebo ne.
Mechanická tlačítka pro nejčastějí používané funkce jsou k dispozici. Pro ovládání dalších funkcí, resp. navigace je pochopitelně nejpřirozenější a nejefektivnější touchscreen. K tomu nelze mít výtky (narozdíl od vnějšího designu, zejm. pak designu přední masky).
Libí se mi, jak komplexní výrobky automobily jsou. To máte bezpečnost, prostornost, hlučnost, pohodlí, výhledy, výkon, jízdní vlastnosti, světla atd. atd... A ve výsledku zabere nejvíce času u dnešních testů automobilů informace o infotainmentu, který za pět let stejně morálně zastará a se štěstím bude plně funkční. To myslím obecně, ne konkrétně tento případ. Na druhou stranu důvody samozřejmě chápu, je to jen takový můj povzdech 🙂
Já si právě myslím, že se těm "neautomobilovým" technologiím věnuje málo pozornosti. Klasické automobilové redakce testují auto, my testujeme gadgety v něm...
Systém má možnost over-the-air aktualizací, takže za pět let určitě morálně nezastará.
over-the-air aktualizací = moralne nazastara, ale fyzicky (hardwarove) bude stat uplne za hovno....
Názor byl 1× upraven, naposled 8. 4. 2021 12:20
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.