Petr Ježek
17. 4. 2025 • 10:55

Chocholouškov. Zbavte nás těch bláznů, co si o nás myslí, že jsme spalovací blázni a oni že jsou elektrické letadlo.

Jan M
Jan M
12. 4. 2025 • 0:00

Bohužel mi na trhu chybí elektrické vozidlo s normálním interiérem bez dotykového nesmyslu a s normálním vyměnitelným rádiem, abych si tam mohl dát CD mechaniku. Spalovací auta to zhruba do roku 2010 uměly všechny

thegrid
thegrid
11. 4. 2025 • 18:52

Mě by tedy zajímalo jak se majitelé elektromobilů podílejí na placení oprav a stabvu nových silnic. Pokud neplatí daně z benzinu a nafty, která je obří.

jvvj
jvvj
11. 4. 2025 • 10:50

Škodu zakázať! Teslu na první misto!

kolkyno
kolkyno
11. 4. 2025 • 9:07

to je akoby ste v USA napisali Tesla porazila Skodu... "komu tim prospějete?!"

světelná tyč
11. 4. 2025 • 7:14

Tohle má být jako boom jo? 😀

tuba
10. 4. 2025 • 22:46

to ze swasticar neni prvy je len kvoli tomu ze ludia cakali na model y a jeho dodavky su ako vzdy u tejto znacky pomale.

Kare H (Karel Hošek)
10. 4. 2025 • 22:14

Kde jsou ty čínská auta? Ono to asi nebude tak snadné ovládnout evropské trhy.

Pete Novotny
10. 4. 2025 • 20:05

Vy elektro cilovky:
Premysleli jste nekdy o tom kde se na to vse veme elektrina? Kdyz uhli a jadro se zakazuji ?
Vite o tom, ze aby se vymenili vsechny osobni spalovaky za elektricka v pomeru 1:1, bylo by potreba jen evrope postavit kolem 40 novych jadernych elektraren ?
Vite o tom, ze zivotnost tech baterii je tak 3 az 5 let ?
Vite o tom, ze s klesajici nebo rastuci teplotou okoli, kapacita/zivotnost baterii enormne degraduji a dojazd vozidla tim padem klesa nekde ku 50%
Vite o tom, ze vice nez 1/3 z ceny noveho vozidla tvori prave cena baterii ? jak se vam asi bude prodavat vozidlo po 5 letech ?

Roman Hekerle
10. 4. 2025 • 15:39

No je potřeba brát ale celý kontext toho jak ty čísla teď vypadají. Ano Škodovka má teď hodně registrací ve statistice, ale škodovka prvně vždy dodává do fleetu v Mladé Boleslavi + na všechny dealerství po celé republice, tzn. vetšina těch čísel z registrace nejsou tak úplně prodaná auta zákazníkům. A Tesla začala dodávat nový Model Y až od března a žádný vlastní fleet ani hromady dealerství tu také nemá. Takže ano teď má Škoda suprová čísla, ale já bych počkal cca půl roku jak to bude vypadat dál. Ale jinak za mě super, jak Enyaq tak Elroq jsou dobrá auta a jsem rád že se české škodovce daří.

Jan Kašík
10. 4. 2025 • 15:05

Autem na benzín zaplatím přibližně 20 Kč / litr daně - možná je načase aby začali platit i majitelé aut na baterky

sender21
10. 4. 2025 • 13:51

Počkám si na CyberCab, výrazně ušetřím. Nákup 0, čištění 0, údržba 0, dobíjení 0, parkování 0.Na občasné jízdy tam, kde není MHD nebo vlak super. Současné elektromobily jsou jen přechodová fáze k tomuto.

Pindulin
10. 4. 2025 • 13:12

To musí být vylhané statiky. Každou diskuzi tu půlka plácá o tom, jak se elektromobily prodávají jen přes dotace, nikdo je dobrovolně nechce a on trh přitom roste a roste.

Markoff
Markoff
10. 4. 2025 • 13:02

3000 predanych elektromobilov v Cesku od zaciatku roka 2025 sa nazyva "boom" keby ste nevedeli ROFLnehovoriac o tom, ze 90% z nich je na firmy ktore si na to este vezmu dotaciu od nas vsetkych ktori im na to prispejeme

Určitě si přečtěte

Články odjinud