Slavný harvardský fyzik je připraven vyzvednout trosky údajného mimozemského artefaktu. Jeho expedice dostala zelenou

28. 03. 2023 16:13

S největší pravděpodobností to budou kusy kovového meteoritu. I tak to bude z vědeckého hlediska zajímavé. Pokud ten šutr má větší hustotu než jiné zkoumané. Proto asi dostal ten grant, pochybuji, že to bylo kvůli mimozemskému raketoplánu.

28. 03. 2023 12:33

JJ, jeden pan taky desitky let uz uz vyzvedaval "stechovicky poklad". Ono to funguje.

28. 03. 2023 06:14

Keď je americká armáda schopná zostreľovať čínske balóny s tvrdením, že sa jedná o mimozemskú techniku, tak verím, aj tomu že nejaký fyzik na úrovni Sheldna Coopra verí na mimozemskú techniku. Holt, do pracovných pozícií sa dostávajú ľudia, ktorí vychádzajú zo súčasných škôl a začína sa to prejavovať.

27. 03. 2023 20:45

Jediný v čem má pravdu, že jde o mimozemský artrfakt :D I tak za ten šutr pokud ho najdou dostanou peníze, ale k tomu dobrá pohadka pro hloupé boháče s kterými se roztrhl pytel. Ale nějak je o ty peníze obrat musí :)

27. 03. 2023 17:57

Jak to může dopadnout. Vyloví to, poletí na Venuši, a tam zjistí, že se Venušani, kteří chystali útok na Zemi, sami vyhodili do luftu.