Sledujte připojení kosmické lodi Dragon 2 k Mezinárodní vesmírné stanici

Aktualizováno 30. srpna

Dragon má náskok, takže živý přenos nakonec začíná už v 16:10 hodin!

Mise CRS-21 pokračuje. V pondělí 30. srpna v odpoledních hodinách našeho času by se kosmická loď Dragon 2 měla připojit k Mezinárodní vesmírné stanici (ISS).

Není bez zajímavosti, že pro tuto konkrétní loď jde v pořadí již o druhou cestu k ISS. Na tu veze různé vědecké experimenty, zásoby pro posádku i zařízení potřebná pro provoz stanice.

Poprvé byla použita v rámci významné mise CRS-21, která proběhla v prosinci roku 2020 a můžete si ji připomenout ve výše uvedeném videu.

Dokování probíhá automaticky. Chcete-li jeho průběh sledovat, poznamenejte si, že začátek živého přenosu s českým komentářem Dušana Majera je naplánován na 16:30 hodin.

Váš názor Další článek: V testech se předčasně objevil 64jádrový AMD Threadripper Pro 5995WX. Je o čtvrtinu rychlejší než minulá generace

Témata článku: SpaceX, Mezinárodní vesmírná stanice, loď, Dragon, Vědecký experiment, Mise, Připojení, Kos, Živý přenos, Dušan Majer, ISS, Kosmická loď

Tenhle čip proslavila omezení spojená s Windows 11. Co byste měli vědět o TPM

** Windows 11 budou požadovat, aby měl počítač TPM ** K čemu slouží, jak zjistit, zda jej v počítači máte? **Jak jeho případnou absenci vyřešit?

TPMWindows 11Bezpečnost