Sledujte připojení Sojuzu 2-1a k Mezinárodní vesmírné stanici

Na zítřejší den, tzn. středu 17.2., je předběžně naplánována další zajímavá událost, která jistě potěší všechny milovníky vesmírné techniky.

Konkrétně se jedná o připojení Sojuzu 2-1a k Mezinárodní vesmírné stanici (ISS), na níž dotyčná kosmická loď transportuje náklad o váze cca 2460 kilogramů. Živý přenos s českým komentářem Dušana Majera by měl začít v 6:50 hodin našeho času:

Start Sojuzu 2-1a, který proběhl 15.2., si v případě zájmu můžete připomenout zde:

Váš názor Další článek: Zavřené internetové či herní kavárny se mohou měnit v doupata na těžení kryptoměn

Témata článku: Technika, Mezinárodní vesmírná stanice, Sojuz, Vesmírné starty, Dušan Majer, Zajímavá událost, Kosmická loď, Živý přenos, Připojení, Český komentář, ISS, SLE

Vyrobte si elektřinu sami. S dobře vybranou fotovoltaikou vás nebude trápit zdražování, Rusko a vlastně ani vlastní stát

Zdražení se na nás valí ze všech stran a nejvíce se týká energií. Ať už je to plyn, pohonné hmoty, nebo elektřina. Z těchto tří můžete nejvíce zahýbat právě s elektřinou, a to investicí do fotovoltaické elektrárny. Podívejme se objektivním pohledem, pro koho je vhodná, a komu se naopak vůbec nevyplatí.

EnergetikaFotovoltaika