Nepopírám žádné z potíží ve vývoji Starship, které zmiňujete (posuny termínů, technické potíže při přistávání, podlomení jedné nohy podstavce pod prototypem, problémy s nohami rakery apod.)...
ALE zjevně ze zaslepené zaujatosti nezmiňujete i druhou a ještě důležitější stránku věci - neoddiskutovatelné úspěchy a významný posun raketové techniky. Začněme už velmi slušně fungujícími Falcony, srovnatelně s jinými raketami vč.např. Ariane či Sojuz - ze začátku také řada neúspěchů, a dnes tu je raketa, jejíž 1. stupeň umí takřka 100% přistávat, umí znovupoužívat kryty, má motory s největším poměrem výkonu, či SpaceX v rekordně krátkém čase a s nejmenšími náklady dokáže připravit stejný stupeň k dalšímu startu. Obdobně loď Dragon/crew Dragon - která jiná loď podobné konstrukce byla (a navíc tak jednoduše) znovupoužitelná? Vím jen o raketoplánech.
Ohledně Starship: jedná se rozměrově o raketu a kosmickou loď, srovnatelnou s Apollo. Ale na rozdíl od všech ostatních běžných konceptů má jen dva stupně - první a zcela neobvykle veliký druhý, vyvíjený jako kosmická loď. A obě tato monstra mají přistávat a být znovupoužitelná. Je zřejmé, že je čeká ještě velký kus cesty (už jen 2. stupeň je dnes "skoro jen plechovka", a k lodi pro lidskou posádku ještě hodně chybí), ale už nyní chybí krůček k povedenému přistání, o naprosto jedinečných manévrech ve vzduchu ani nemluvě. A SX má technologie obytné lodi už v menším měřítku vyzkoušené na funkčním Crew Dragonu, posun Starshipu směrem k obytné lodi nebude krokem do neznáma. Spousta technologií je už rovněž otestována či vyvíjena (koloběh vody, kyslíku, živin, růst rostlin na ISS, výroba paliva na Marsu atd...). Ačkoliv tedy je toho ještě hodně co řešit, nemůžete popřít řadu vynikajících technických úspěchů SpaceX.