Sledujte start rakety Falcon 9 s kosmickou lodí Dragon 2. První stupeň přistane na úplně nové mořské plošině

V sobotu 28. srpna by měl proběhnout start mise CRS-23. Raketa Falcon 9 vynese do vesmíru kosmickou loď Dragon 2.

Úkolem této lodi bude dopravit na Mezinárodní kosmickou stanici (ISS) několik tun nákladu – zásoby pro posádku, různé vědecké experimenty i vybavení nezbytné pro fungování stanice.

Není bez zajímavosti, že první stupeň výše zmíněného Falconu 9 bude historicky poprvé přistávat na zbrusu nové mořské plošině. Ta dostala název A Shortfall Of Gravitas.

Pokud si tuto událost nechcete nechat ujít, začátek živého přenosu s českým komentářem Dušana Majera je předběžně naplánován na 09:20 hodin našeho času.

Titulní ilustrační foto: Official SpaceX Photos, CC BY-NC 2.0

Váš názor Další článek: Záplata opravuje chybu Windows, kvůli které nebylo možné instalovat aktualizace operačního systému

Témata článku: Technika, Vesmír, SpaceX, Raketa, Mezinárodní vesmírná stanice, Falcon, loď, Dragon, Vesmírné starty, ISS, Kosmická loď, Dušan Majer, Plošina, Kos, Official SpaceX Photos, Start rakety, Stupeň

Bojovka Street Fighter 6 v novém traileru předvádí postavy Kimberly a Juri
Street Fighter 6CapcomVideo
Postavili jsme detektor garážových vrat. Haló, krabičko, jak se k tobě dostanu z internetu?

** Minule jsme si postavili detektor garážových vrat ** Jeho řídící čip je skrze Wi-Fi připojený do domácí sítě ** Dnes si ukážeme několik technik, jak se k němu dostat z internetu

Pojďme programovat elektroniku
Výkon nadevše. Recenze grafické karty Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6750 XT

RX 6750 XT nabízí pěkný nárůst výkonu. Ještě více bohužel narostla spotřeba.

Adam Vágner