Jako technická rarita zajímavé, ale praktické využití v reálném provozu u toho moc nevidím. Osobně myslím, že to od auta a letadla zdědilo spíš ty horší vlastnosti/parametry, jako že to bude kombinace podprůměrného auta a podprůměrného letadla. Záleží, čemu při vývoji dali přednost, jestli je to auto s křídly nebo letadlo s koly. Potřebovat to stejně bude, kromě řidičáku, minimálně pilotní licenci ULL(A) na ultralighty, u tří a čtyřmístné verze pak PPL. Toto bude muset určitě startovat a přistávat z letišť a určitě ne z každé silnice, jak o představě létajícího auta každý snil a jak to dělal Fantomas. Bude to muset být neustále v garáži nebo chráněném parkování, protože když vám někdo na ulici rozbije světlo, tak se zas moc neděje. Když vám ale někdo při parkování ťukne do směrovky nebo výškovky, tak už se asi neproletíte. Myslím, že jízdní vlastnosti AirCaru budou asi jako u Felicie s permanentně připojeným přívěsným vozíkem a pasivní bezpečnost v případě crashtestu je otázkou, poněvadž jako letadlo to musí být co nejlehčí. Můj osobní názor, kdybych byl hodně zazobaný, tak dám raději přednost samostatnému autu a letadlu, než tomuto. A hádám, že cena AirCaru bude kombinací ceny luxusního vozu a Cessny, takže nepředpokládám, že by v budoucnu někdo řešil dilema, jestli do rodiny koupit Octavii Combi nebo AirCar
.