Smíme dělat vše, co umíme? Vědci vytvořili opičí embrya s lidskými buňkami

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

25. 04. 2021 09:23

Takže pokud by se to povedlo, vzniknou farmy na prasata s lidskými orgány. S 1 orgánem, 2,3, s kolika orgány se z prasete stává člověk. Často si říkám, jestli tímhle zachraňováním každého nepodlomujeme zdraví celému lidstvu. Geny zodpovědné za rúzné deformace, mentální poruchy a další jsou léky a operacemi ukrývány a pak se lidé diví, že se jim narodí nemocné dítě. Nebo že lidstvo schvátí epidemie, která by neměla u zdravých jedinců šanci...

25. 04. 2021 08:17

Pokud se to zakáže v ve státě X, tak dá státu Y 2 výhody:
- příliv vědců, kteří na tom chtějí dělat.
- pokrok, který si X dobrovolně zařízl, ať už je jakýkoliv.Tento argument musí zákonitě padnout, protože pak se může stát, že nějaký kritický průlom v biologii, chemii, fyzice nebo i psychologii může učinit nestabilní země někde na konci světa, která rozhodně nebude mít takové etické zábrany, jaké máme my.

24. 04. 2021 13:32

Pokud se mohou míchat běloši a černoši, lední medvědi a medvědi hnědí, tak proč ne opice a člověk. U medvědů je výsledný potomek i dále plodný. Opici a člověka ještě nikdo nezkoušel smísit. Možná by mohli mít potomka i přirozenou cestou. Osel a kůň se také mohou křížit.
Mísení opic a člověka může dát nový impuls multikulturní společnosti.

23. 04. 2021 16:51

Mám dost silné podezření, že z těchto experimentů následně vzniklo osazenstvo české vlády. Evidentně se pokus nezdařil tak, jak se prve předpokládalo.

23. 04. 2021 16:24

Smíme dělat vše, co umíme?
Jasné že ano, jak jinak bychom vytvořili planetu opic ?