Snow Cruiser měl dobýt Antarktidu. Obří stroj teď leží někde pod ledem

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 24

Názory k článku

avatar
07. 08. 2019 20:48

Podla mna neexistuje clovek ktory by chcel aby sa mu po kliknuti na clanok otvorila galeria, kedy tento idiotsky napad prestanete praktizovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
06. 08. 2019 19:40

Dieselelektrický pohon úspěšné vyzkoušel pan Sousedík už r. 1927.
A to velmi hospodárně. Používal ho jen při nízkých rychlostech, pak byl motor připojen přes převodovku. Tak fungovala Slovenská strela.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 08. 2019 18:58

To naprosto debilní ořezávání obrázků v galerii je normální? Na foto 15 a 16 je na první pohled jasné, že tam něco chybí:
https://ctrlv.cz/shots/2019/08/06/bfjy.png...
https://ctrlv.cz/shots/2019/08/06/vJeI.png...
Na ostatních to je vidět také, ale ne tolik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 08. 2019 14:04

Vtipne je, ze ve svym aute mam naftovou 1.9 4 valec o vykonu 110kw. Pocitam ze 2 tyhle motory by nezabraly ani to co jeden v tom specialu. Na 8000 litru bych ujel asi 134 000 km. Tenkrat asi neco nepredstavitelnyho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 08. 2019 13:40

Autor asi nepochopil jak to bylo s motory."Základem byly dva vznětové jedenáctilitry Cummins H-6 o výkonu 112 kW (152 koní). Každé z kol bylo osazeno elektromotorem, kdy každý dával dalších 56 kW."Elektromotor nedával žádných DALŠÍCH 56kW. Nafťák poháněl elektrogenerátor a o samotný pohon kol se staraly ty elektromotory. Proto je taky výkon elektromotoru přesně půlka výkonu toho šestiválce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
06. 08. 2019 13:15

Ty elektromotory u kol nedávaly "dalších 56 kW"! Dieselové motory byly přímo spojeny s generátorem elektřiny, která následně poháněla elektrické motory. Nejde o žádný hybrid, ale o diesel-elektrický pohon, který se využívá právě u podobných zařízení, nejčastěji se s ním lze potkat u lokomotiv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
06. 08. 2019 13:04

fíha - o tom som netušil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor