Solární energie z vesmíru je o další krůček blíž. Vědcům se povedl její bezdrátový přenos na Zem

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.

07. 06. 2023 09:16

Solární energie z vesmíru je o další krůček blíž.........FOTONY a Infravlny (tzv.obnovitelná energie - není furt) !Vědcům se povedl její bezdrátový přenos na Zem........Může být nebezpečný, krom. toho že by byl furt !
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------Proč nezkouší místo Fotonů, třeba Elekrony+Pozitrony, kterých je v prostoru všude nekonečný přebytek, magnety z toho magnetují furt,
mraky se nabíjí furt a taky z toho blesky bijí furt jako koňský ocas .Takový generátor už postavil Španěl, p. Figurea .
Elektřina je furt v neomezeným množství, není pro to třeba nic dělat, jen postavit ten generátor !
Jen těm Energetickým Komoušům se to nelíbí, neměli by z toho chechtáky,
Kur.vy Červené Nenažrané .
Tak to je, ať si říká každý co chce .

06. 06. 2023 00:06

Jako prvni projekt vyuzivani energie z vesmiru bych navrhoval umistit velka datova centra do vesmiru, protoze spotrebuji velke mnozstvi energie a tu lze vyuzit primo tam. Mezi zemi a vesmirnym datovym centrem by proudily jen data, ktera nespotrebuji tolik energie. Byl by to prvni krok k vesmirne elektrine a mohl by fungovat prakticky bez velkych investic do vyzkumu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (19)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
05. 06. 2023 22:20

Nelíbí se mě ozařovat mikrovlnama atmosféru a biosféru. Když to ekonomicky bude dávat smysl, tak se to časem rozjede na velký výkony, protože celosvětová spotřeba od vzniku elektrické sítě trvale hodně stoupá a může to mít dnes neznámý velký negativní vliv už na samotnou atmosféru a přesně koncentrovaný paprsek mikrovln přesně zaměřený na pozemní anténu při vysokých výkonech asi bude mít nezanedbatelný vliv i na širší okolí, kam půjde malá část záření, protože nějaký rozptyl určitě bude.

05. 06. 2023 20:49

Blíží se doba, kdy budou pečení holubi padat z nebes do huby. A nejen holubi, ale i vrány, vlaštovky, chrousti a sem-tam letadlo.

05. 06. 2023 16:59