Plácáš nesmysly. Mýtus o "plnění nesplnitelného" je také součástí marketingu Muskových firem, a ty to tupě papouškuješ.
Například o znovupoužitelnosti raketových nosičů se přemýšlelo vždy (tj. už od 50. let), a praktické koncepty, které SpaceX používá, existují zhruba od 80. let. Jenom pro realizaci dlouho nebyla ekonomická incentiva. Soukromé raketové společnosti staví rakety i všechno ostatní pro NASA také od nepaměti, jen se teď formálně změnil způsob financování.
Na elektromobilech taky není nic tak převratného.
"Hyperloop" je koncept starý přes 200 let, dlouhodobě známý jako "vactrain". Byl vždy zavržen z čistě fyzikálních, nikoliv technologických důvodů. Tyto důvody pochopitelně zůstavají, fyzika nízkotlakých systémů ani Newtonovy zákony se nemění. A tak se dá pokračovat.Jak poznáš, že jsi součástí kultu? Když nikdo z tvé skupiny nekritizuje "vůdce". Až přístě Musk vystoupí s další "šokující" prezentací, v níž nejdřív představí "zázrak" pětinásobného zvětšení kapacity baterie (aniž by zmínil, že článek je taky 5x větší, a tím pádem identické hustoty energie, jako starší model), a pak opět představí nápad na "úžasné" elektrické VTOL letadlo (potřebující 70% své hmotnosti v bateriích, a to ještě jen v případě nesmyslně vysoké hustoty energie), chytni se za nos, a uvědom si, že Musk takto zcela záměrně krmí svůj kult, aby mu zadarmo dělal marketing. On dělá byznys, ne charitu. A takoví manipulovatelní lidé, jako ty, jsou součástí jeho marketingové strategie.