Spalovací motory už neudrží krok: Nejrychlejším autem na Pikes Peaku se stal elektromobil

Názory k článku

Ředitel ČTÚ  |  25. 06. 2018 12:29  |  Microsoft Windows 10 Edge 17.17134

Njn nafta patří do kamen. Ale vykládej to Pepíkovi s vylitou hlavou Gambrihnusem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
25. 06. 2018 12:33 | Microsoft Windows 10 IE 11.0

Zadna novinka. Magickou rychlost 100 km/h prekonal pred vice nez 100 lety take elektromobil.Elektromobily maji v podstate jedinou nevyhodu, kterou se ale nepodarilo odstranit ani za nejakych 200 let … akumulatory.MP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (28)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
JP77  |  25. 06. 2018 13:57  |  Microsoft Windows 7 Firefox 60.0

Dá se předpokládat, že elektrické závodní speciály by potřebovaly po dojezdu pár hodin u nabíječky, aby své výkony mohly zopakovat.Ano a nebo mít snadno vyměnitelný akumulátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
troolix  |  25. 06. 2018 14:26  |  Linux Chrome 67.0.3396.87

Až budou elektromobily držet krok v 24h Le Mans, tak ten titulek začně být relevantní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (29)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
kuk  |  26. 06. 2018 00:48  |  Microsoft Windows 7 Chrome 67.0.3396.87

Tak a je to, další kramle do rakve spalovacích popelnic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 06. 2018 06:24 | Macintosh OS X AppleMAC-Safari 5.0

Co je čistý litr papíru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
totter  |  26. 06. 2018 07:15  |  Microsoft Windows 10 Chrome 67.0.3396.87

Když se řekne A je potřeba říci i B.
1) Ve videu mě zarazilo ozvučení. Kdyby šlo o normální motor zcela jistě by byl slyšet. Videa jsou takto docela nezáživné.
2) Určitě bylo zajímavé co následovalo pozávodě. 12 hodin dobíjení baterií. Zatím mi elektrická auta připadají na "tankování" stejně přívětivá jako kosmické rakety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Vestor  |  26. 06. 2018 13:21  |  Android Chrome 67.0

Taky jsou ty podmínky závodu ideální pro elektromotor. Pouze 8 minut, to se ani nestihne přehřát. Na začátku vložíte do karbonového superlehkého speciálu nabité baterky a na tu chvilku to vydrží. Maximální rychlost se tam skoro nedosáhne, naopak u elektromotoru využijete rychlý rozjezd bez řazení. Taky vám s rostoucí nadmořskou výšku neubývá výkon kvůli méně vzduchu. Stejně tak Křižík už před 100 lety vyjel elektromobilem na Hrad. To nic nemění na tom, že by ten vysavač nezvládl třeba 2 hodiny dlouhý závod, nemluvě o 24 hodin Lemanse. A stejně tak nedojede e-auto z Aše do Ostravy v zimě bez nalbíjení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnST  |  26. 06. 2018 21:10  |  Microsoft Windows 10 Chrome 67.0.3396.87

Nic netreba riesit v tomto fore je tolko odbornikov, ze ti vsetko vyriesia.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PatrikX6  |  30. 06. 2018 19:11  |  Microsoft Windows 10 IE 11.0

Už aby také zmizely naftové lokomotivy ČD, která při rozjezdu zamoří půl města.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duhovnik  |  01. 07. 2018 19:11  |  Linux Chrome 66.0.3359.181

Nordschleife ma noveho pokoritela a nie je to elektromobil :)https://www.youtube.com/watch...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor