Speciální kamera by měla natáčet přistání kosmické lodi na Měsíci přímo z jeho povrchu

Názory k článku

Dr. QQ  |  21. 10. 2020 17:09  |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.75

Ti lidé jsou nepoučitelní.
Další binec, ještě před přistáním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Pepe28  |  21. 10. 2020 17:10  |  Microsoft Windows 10 Chrome 86.0.4240.75

To zas bude hoax net mít radost - jak mohli přistát na Měsíci? Kdo je tam fotil, když tam nikdo není

dolph1888  |  21. 10. 2020 17:52  |  Microsoft Windows 10 Firefox 82.0

Bomba, chce to rychle kolonizovat Měsíc, vydat se na cestu k Marsu a pak dál. Nějaké úspory, omezování růstu (dle přání levičáků – progresivistů) nemá budoucnost. Člověk nepřežije na Zemi ani kdyby se rozkrájel (Sluníčko to zařídí), je třeba opustit kolébku a vydat se ke hvězdám, což vyžaduje nemalé prostředky, extrémní zdroje energie, velmi pokročilé a spolehlivé technologie. Každý kdo se dívá na sci-fi, tam vidí bezpočet konceptů, nápadů a různých zařízení, která se zdají být na dosah. Jenže ve skutečnosti, nemá lidstvo ještě ani technologii, jak třeba ochránit posádku před zářením a mikrometeority. Mechanismy celé roky odolávající extrémům, třeba teplotám, tlaku, prachu, zvýšené radiaci. Delší pobyt ve vesmíru stále ještě narušuje samotné systémy lodi a to přesto, že mají vyšší odolnost proti kosmickému záření. Jenže takhle nelze provozovat lety do hlubokého vesmíru. Loď musí být zároveň bezpečným a velmi odolným přístavem po dlouho dobu. A ještě k zeleným bláznům, na cestě pryč ze soustavy solární panely a baterky končí. Jsou nutné reaktory, které udrží pokročilé a výkonné iontové jednoty v chodu po celá desetiletí.