Klasický snílek, hračička jen nedomyslel pár věcí. Když se podíváte třeba na italský design, tak tam vždy mysleli na omezení počtu výrobních kroků, celkovou pevnost konstrukce a sladěnost karoserie, což v článku na snímcích nevidím. „Hadrák” v kovovém provedení není žádné terno. Je však správné pokoušet se o něco i s omezenými prostředky třeba jen pro podporu vlastní fantazie, kolikrát z ní vzejdou věci moc užitečné a pokrokové. Dnešní agresivní mládež ve sdruženích typu FfF, která křičí na starší lidí, aby mlčeli, že oni už tady za x-let nebudou, takže nemají co poroučet nebo aby se omezovali, jakoby oni něco takového dělali - hahaha by si měla uvědomit dvě věci. Za prvé nebýt těch starších lidí, nemají žádné mobily, aplikace, internet a dalších milion spotřebičů, nežijí si pohodlně v zateplených, chytrých domovech. A za druhé, byla by chyba omezovat vývoj a zkoušení všeho (ne)možného jen kvůli nějakému strachu o zdroje a klima. Já třeba jednoznačně sázím v energetice na fúzi a mrzí mě, že třeba ČR nemohla raději poskytnout 1 000 mld. Kč (€ 40 mld.) na projekt ITER, čímž by se stala respektovaným partnerem a místo toho vyhodila tyto zdroje (občanů) na OZE (pár % roční produkce). Ty OZE, které nyní zoufale začíná uplácet i německá vláda, kdy tam, kde budou další větrníky (vše se nějak zadrhlo a zpožďuje) chtějí vyplácet € 10 000 za turbínu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.