Internet | Spotify | Reklama

Spotify testuje novou funkci. Dovolí neplatícím uživatelům přeskakovat reklamy

Hudební streamovací služba Spotify se rozhodla udělat další krok vstříc uživatelům a začíná testovat možnost přeskakovat všechny reklamy, zvukové i video, což se samozřejmě nejvíce bude hodit neplatícím uživatelům, kteří se s nimi potýkat musí. V tuto chvíli probíhá test pouze v Austrálii, v případě úspěchu a by ale Spotify chtělo rozšířit tuto funkci globálně.

Jak poznamenala Danielle Lee, vedoucí globálního marketingu, v rozhovoru pro web AdAge, tento krok by měl pomoci více pochopit, o jaké reklamy a produkty uživatelé stojí nejvíce a tím bude mít Spotify možnost lépe personalizovat veškerý obsah. Podle výzkumu totiž uživatel mnohem raději přeskočí reklamy, které ho nezajímají, zatímco ostatní nechá běžet, což může být cennou zpětnou vazbou pro společnost.

Novinka by měla pomoci Spotify k dalšímu růstu, který je už nyní solidní. Koncem července se dostala ven informace, že platforma během druhého čtvrtletí roku překonala 180 milionů aktivních uživatelů, což značí 30% meziroční nárůst.

Hudební služby čekají v budoucnu zásadní změny. Jaké? Povídali jsme si o nich v Týdnu Živě:

Diskuze (8) Další článek: Google Glass jako chytré brýle neuspěly, mohou však pomáhat autistickým dětem

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,