Jan Nohejl (Grol23)
7. 3. 2022 • 8:58
Tomcat5a
6. 3. 2022 • 15:34

Ty nové elektrárny na ty GWh pro nabíjení už mají?

Akademik CZ
6. 3. 2022 • 10:05

nevěřím že bezdrátově tam jede 41kW.. to je jednoznačně nesmysl a ani nechci vidět ty ztráty. Všudemožně se šetři energií a tady by zmizely desítky procent jen tím že se nabíjí bezdrátově a jen proto aby někdo nemusel vzít do ruky kabel a někam ho zastrčit.

vzach
6. 3. 2022 • 8:30

Nabíjecí výkon 41kW na displeji vypadá hezky. A hned ten řádek pod ním - Press "Unlock cable" button ... působí v kontextu bezdrátového nabíjení, které potřebuje odpojit kabel, docela vtipně. 😀

Dusan
6. 3. 2022 • 8:10

Vyborny napad. Jednim z nejvetsich problemu elektromobilu je pomale nabijeni, tak ho jeste zpomalime na maly zlomek mozne rychlosti tim, ze budeme nabijet bezdratove. 😀 Obzvlaste u taxiku, kde se ceka ze budou vice jezdit nez stat. Osobne bych rekl, ze lepsi napad by byla nejaka automaticka dratova nabijecka co by se pripojila a odpojila sama nez tohle co bude mit zoufalou efektivitu.

jirkajiri
6. 3. 2022 • 1:59

Efektivita takového nabíjení je v pohodě - asi 90%, ale rychlost nabíjení už ne. Rychlost dobíjení je asi jako z domácího wallboxu. Na rychlonabíjení je bezdrátové dobíjení nepoužitelné. Bezdrátové dobíjení by se muselo standartizovat, ale stejně by se muselo nechat dobíjení kabelem. Doma je možné připojit kabel, je to i efektivnější. Na cestách je nutná rychlonabíječka. Takže nevidím k čemu je to dobré.

Katikakus
Katikakus
5. 3. 2022 • 22:27

To je ale k0k0tina. To snad nemohou myslet vážně. Efektivita hadr...

kolkyno
kolkyno
5. 3. 2022 • 22:24

ale to trvalo, v tomto vidim buducnost nabijania v hustych aglomeraciach a sidliskach, skor ako poulicne lampy vybavene nabijanim.

Určitě si přečtěte

Články odjinud