Asi víte jak odpovím Z hlediska bezpečnosti dopravy chodci a cyklisti prostě nemají na silnici co dělat. Od toho jsou chodníky a cyklostezky. Že je u nás dnes zvykem mít z obou stran silnice pangejt a pak hned pole, místo aby vedle silnice byla stezka pro pěší a cyklisty, jak je zvykem třeba v Německu, to je samozřejmě špatně. Holt zemědělci vypěstují o pár hektarů řepky či kukuřice míň, to se nedá nic dělat. Stejně při jejich stylu hospodaření jim na polích za chvíli nezůstane žádná úrodná půda, a nezachrání je ani kdyby rozorali i silnice.Jiná situace je samozřejmě ve městech. Zde by bylo potřeba rozdělit všechny úseky na rychlé (tam zabránit vstupu chodců), a pak na úseky kde bude podle místních podmínek omezená rychlost na 50, 40, 30 km/h. Výhoda je, že autopilot nebude tuto rychlost překračovat. A již mnohokrát byly v odborné literatuře publikovány výsledky testů, které prokázaly že je fatální rozdíl v tom, když vstoupí nenadále chodec do jízdní dráhy vozidlu jedoucímu rychlostí 60 km/h nebo 50 km/h. V prvním případě má chodec malou šanci na přežití, ve druhém případě má naději mnohem vyšší.