Server Business Insider zveřejnil příběhy několika naštvaných uživatelů Starlinku i lidí, kteří si toto vysokorychlostní připojení k internetu zkusili pořídit, ale nepodařilo se jim to.
Ve svých stížnostech zmiňují především zoufale dlouhé čekací doby, frustrující zkušenosti se zákaznickým servisem a téměř žádné aktualizace od SpaceX ohledně toho, kdy bude služba dostupná v oblastech kde žijí.
Například Morgan Pace z Kalifonie, který chtěl Starlink pro svého sedmdesátiletého otce, zaplatil zálohu 100 dolarů, načež se 10 měsíců vůbec nic nedělo. Nakonec rezignoval a požádal o vrácení peněz.
Chybí křemík
„Myslím, že Elon je velmi chytrý muž a přeji mu to nejlepší, ale také myslím, že jeho zákaznický servis pro Starlink neexistoval,“ komentoval tuto negativní zkušenost.
SpaceX v listopadu loňského roku vydala prohlášení, z nějž plyne, že jeden z hlavních problémů spočívá v rozsáhlém odstavení produkce křemíku v Číně.
„Nedostatek křemíku za posledních šest měsíců zpomalil naši očekávanou rychlost výroby a ovlivnil naši schopnost splnit mnoho objednávek Starlinku v letošním roce,“ uvedla mj.