Starship to letos na orbitu nejspíš nestihne. Může za to Mechazilla, nebo úředníci?

SpaceX nadále pracuje na přípravách prototypů a pozemní infrastruktury pro první orbitální start Starship. Aktuálně začalo testování kosmické lodi a brzy by měly následovat také zkoušky nosiče Super Heavy. Firma sice zatím nemá licenci pro orbitální starty Starship, ale i zde konečně došlo po dlouhém čekání k posunu. Letos se ale start nejspíš nestihne.

Podívejte se na předchozí díly Elonovinek:

Diskuze (17) Další článek: New York má nový park, vznáší se nad řekou. Jeho architekti se brzy vyřádí i v centru Prahy

Témata článku: Video, SpaceX, Prototyp, Elonovinky, Starship, Licence, Mechazilla, Úředník, Mec, Kosmická loď, Orbit, Booster, Orb, Super Heavy, Start

Muž se ztratil na Aljašce a byl nalezen živý a zdravý. Satelitní služba Applu zachránila prvního člověka